2009. márc. 7.

Az első Gail ....




Néhány napja fejeztem be ezt a csodálatos mintájú kendőt, de nem volt mód a megörökítésre.... Ma sem sütött úgy ahogy jó lett volna, de azért megpróbáltam lefotózni....




Szép nagy darab lett, 200cm X 95cm-es, és nagyon jó tartása van, de ugyanakkor esése is, (gondolom a súly függvénye) mert több mint 20 dekányi fonal ment bele!
Nagyon szerettem kötni ezt a mintát, és bármennyire is tetszik, és ragaszkodom a dolgaimhoz, arra a döntésre jutottam, hogy én is beállok a Meska-bolt tulajdonosok közé hamarosan.
Miután három kendőt hordok felváltva, úgy gondoltam, hogy nem kötök több kendőt a szekrénynek!

31 megjegyzés:

nöné írta...

Betti, nem találok szavakat. Ez csodálatos, álomszép, gyönyörű!!!!!!!

Ányi írta...

Tyúha, nagyon szép lett!

ercsu27 írta...

Huuuuuhhh!
Szépséges!:-)

Anice kötős blogja írta...

Ez nagyon szép lett!

Saját festés a fonal netalán?

bucilla írta...

Köszi csajok! Nekem is nagyon tetszik! Nem kézzel festett fonal, így vettem, és nagyon érdekes, mert nem sodrás után festik, hanem a festett gyapjút sodorják úgy, hogy átmenetes legyen...ez így érthető?:D nem olyan hirtelen így benne a színátmenet.

Nina írta...

Gyönyörű! Bár a színe nem az én világom, maga a kendő tökéletes és gyönyörű :)

Edige írta...

Tényleg csodás lett! Sok sikert a MESKÁ-hoz.

Judit írta...

Ez tényleg csodás minta! S a fonál is nagyon illik hozzá. A minta ingyenes? Ha igen, megadnád az elérhetőségét, szívesen ismerkednék vele. :)

csicsóné írta...

Csodaszép kendő született ismét a kezeid közül!
Sok sikert a boltocskádhoz!

bucilla írta...

Köszi lánykák!
Judit: második post visszafele;) Ott megtalálod!

nöné írta...

Nem győzök visszajárni, és gyönyörködni benne!

Ahama írta...

Már értem merre jártál az utóbbi időben :). Nagyon szép lett.

A Meskán biztosan sikered lesz,mert ekkora munkával járó portékát nem sokan kínálnak.

szazu írta...

Csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz, a minta is csodás, a kötés maga is, a fonal meg egyszerűen káprázatos... és ebből lett egy nemistudom milyen jelzővel illessem.... kendő:-) Gratula!

Márti írta...

Nagyon szép lett és jó döntés a Meska! :)

Maria írta...

Gyönyörű!

hortenzita írta...

Csodás lett. A fonal nagyon jó választás volt. Gratulálok!

Szecsi írta...

Nagyon izgalmas darab!

Judit írta...

Köszi, megtaláltam a leírást. Amikor olvastam azt a post-ot, akkor is megnéztem ezt a kendőt, de a leírásban szereplő kép alapján sosem jutott volna eszembe megkötni, a te kendődön csodásan kijön a minta! Elmentettem magamnak, most már csak egy csodaszép fonalat kell neki találnom. :)

Kryx írta...

Csodaszép lett!!!

Anice kötős blogja írta...

Hát igen, a Kauni fonal nem olcsó mulatság! Talán Magyarországon nem is lehet kapni, igaz?

bucilla írta...

Köszönöm Lányok a szép szavakat, és a bátorítást a meskához!
Judit: Nálatok nem lesz nehéz szép fonalat találni hozzá;)

bucilla írta...

Így igaz Anice:) Én is németo.-ból rendeltem még amikor nem volt ennyire gyenge a forint.

gabella írta...

Ez is nagyon csoda gyönyörű!!!!!!!!!

Végérvényesen beleszerettem a gyapjú fonalakba és a kendőkbe! Akarok én is!!!!!!!!!!!!!!!!

És ennek a színe is nagyon közel áll hozzám!

Ildi írta...

Gyönyörű, Bea, annyira szépeket csinálsz!

majonez írta...

Meseszép! Ezek a színek, ez a minta! Fantasztikus!

Barbi írta...

Aztaaaa! Gyönyörű!

tűzlili írta...

Valami csodálatos ez is:)))

tűzlili írta...

Azon gondolkodom , ugye ezt a mintát pulcsinak is meg lehetne kötni?
Már ha tudnék ilyet kötni.:)))))

bucilla írta...

Köszi Lányok, örülök hogy ennyire tetszik! Még a végén megbánom hogy eladtam:)
Szia Tűzlili: Szerintem biztosan meg lehet kötni pulcsinak is! Biztosan mutatós darab lenne ezzel a hangsúlyos mintával, és szerintem te tudsz ilyet kötni;) sőt kérdezném, hogy egyáltalán van valami amit te nem tudsz megcsinálni?;)

EL RINCON DE CHELO írta...

Que preciosidad!!!! besos

Chelo

Dora írta...

Ha már emlegették meg kellett keresnem! Tényleg állati jó ennek a szine!