2009. febr. 15.

Csapongások...



Most végre lencsevégre kaptam az utóbbi hetek termését. Semmit sem csináltam készre, igazából azt sem tudom hogy miből mi lesz majd, de azért megmutatom....
Hímeztem egy picit az új VC selymekkel:


Ennyit haladtam a BP-sampler sal-lal:


Ebbe pedig tegnap fogtam bele:




Már régóta foglalkoztatott a kézzel való fonal sodrás, bár szeretnék egyszer egy igazi rokkát, amolyan angol stílusút....
A festetlen gyapjút a kenderkócban vettem, mint kiderült, ez is a Rikker gyapjúfonóból származik:) istenien finom és puha....
A bordó pedig egy régebbi ebay-es szerzeményem.


Ezeket nem én sodortam, de nagyon tetszik, mind finom meleg gyapjú.


És megmutatom nektek a Vicky Clayton fonalakat, kár hogy itthon nem lehet kapni, annyira jó velük dolgozni! Teljesen más jellegű mint pl. a Kreinik Silk Mori, vagy a Crescent C.Belle Soie-ja. Kevésbé roncsolja a durva vászon, illetve a éles fokú tű! Egyszerűen szuper.





9 megjegyzés:

zazálea írta...

Valami szépséges a kis házikós alkotásod, olyan finom! És a fonalak! Hmmmmmmmm... :o)

Nina írta...

Ritkán írsz, de akkor micsoda gyönyörűségeket mutatsz!!! Nagyon tetszenek, a Quakered valami álomszép, és klassz a Tralala is ;)

Márti írta...

Olyan jó volt nézegetni, olvasgatni sajnálom, hogy vége... Nem is vagyok telhetetlen mi?! :))))
Gyönyörű mindegyik!!!!!!!!!!!!!!

helen írta...

Az lhn-t én is kihímeztem, Annaittonak :) Régi szép idők ;)

Nagyon jól haladsz a samplerrel! Hihetetlen finom munka, teljesen olyan, mintha bele lenne szőve! Csodás!

A tralala meg még mindig szuper. Egyszerűen szuper :)

nöné írta...

Nahát, érdemes Téged kivárni! Minden nagyon csodás, ámulatba ejtő!!!

bucilla írta...

De aranyosak vagytok lányok! Igyekeznék többször jönni, többet mutatni, de hát az időmből ennyi telik sajnos....
De nagyon jól esnek ezek a szavak tőletek!
Köszönöm!!!

Timici írta...

Betti, mindegyik csodaszép, a hímzések, a gyapjúk, a fonalak, jó rájuk nézni.:o)

Anice kötős blogja írta...

Idáig azt hittem, ilyen hímzéseket csak nagyító alatt lehet elkészíteni, nagyon szépek!

hortenzita írta...

Nekem is minden tetszik, de leginkább a saját készítésű/sodrású fonaladra vagyok kíváncsi! :-)