2009. jan. 24.


Néhány hete foglalkoztam a gondolattal, hogy jó lenne idén valami nagyobbacska sampler mintát elkezdeni, és persze be is szeretném fejezni még idén, mert már nagyon régóta csak amolyan apró cseprő dolgokat készítek, amiket persze nagyon imádok, de semmi olyasmi nem került ki a kezeim közül az utóbbi 2-3 évben, amire igazán azt mondhatnám hogy HÚÚ. Kudarcba fulladtam a Házikós sal-lal, mert a harmadik blokk mintája rettentően nem tetszett, azóta sem érzek késztetést rá, és megfogadtam hogy semmi ilyesmibe nem vágok bele ezentúl.
Festettem is anyagot, rendeltem is fonalat, de a mintával kapcsolatban nem igazán tudtam dönteni, amikor is Nina felhívta a figyelmet a Beatrix Potter quaker mintára, és innen már egyenes út vezetett a kezdéshez, persze nem arra az anyagra amit festettem, mert ahhoz nem volt jó a fonal amit rendeltem, szóval elég nehezen állt össze a kép, de végül ez az anyag mellett döntöttem:



Permin 32'ct nyers len vászon, minden lyukba öltve, egy szállal varrom Vicky Clayton féle kézzel festett selyem fonallal.
Én természetesen jelentkeztem a Beatrix Potter Sal-ba, ha valaki hozzám hasonlóan kedvet érez hozzá, itt csatlakozhat, nincs sürgető határidő, és semmi sem kötelező, úgyhogy ezúton is buzdítok mindenkit!
A Vicky Clayton fonalakból elsőre ebből a három színből rendeltem, de már úton van a következő adag, majd azt is mutatom ha megérkezik!



A nemrég elkezdett mini hímzésem állapota a 40 ct'-os vászonra erősen stagnál, néha előveszem, de nehezen haladok vele, pedig annyira tetszik.... nem baj, egyszer csak elkészül....
Mikor épp ráuntam, ebbe a CDT mintába fogtam bele, ez elég egyszerű volt, és így nagyon hamar elkészült. Még nem tudom mihez kezdek vele, biztos hogy nem kép lesz...


32 ct'-os Permin vászonra varrtam saját festésű fonallal, egy szállal 1x1 szálra.

Kötés terén nem voltam valami produktív mostanában, ugyan kötöttem a csajszinak egy nyakmelegítőt, és elkezdtem egy shetland kendőt ismét, ez is ajándék lesz egy nagyon kedves barátnőmnek, ha elkészül.


10 megjegyzés:

Nina írta...

Betti drága,

jelöltelek egy számomra őj blogdíjra, benéznél hozzám? :)

Puszik,
Nina

helen írta...

Szépeket hímzel :D

A kendő meg: csodás. A színe valami fantasztikus! Irigylem a barátnődet :D

Nina írta...

Nem értem. Írtam egy megjegyzést, miszerint:
a kutyus tündéri, és nagyon nemes szíved van, hogy befogadtad!
A mini hímzésed gyönyörű. főleg az sk festett fonalad ;)
A pálmát mégis a quaker viszi, MESESZÉP!!!

Eltűnt a bejegyzés, mert én csak a blogger awardosat látom.
A hiba az én készülékemben van?

Bocsi, ha most meg duplán megy el, nm tehetek róla!

Clinique-Bogi írta...

Nagyon komoly fonalak!
Gyönyörű lesz a quaker.

Edige írta...

Csodás dolgokat készítesz mostanában... A quaker különösen tetszik így, egy szállal.

hortenzita írta...

Jó újra hallani felőled!

Márti írta...

Nagyon szép lesz a quaker (micsoda fonalak!!!) és a minid is tetszik!!!
Én mindig kész vagyok, ha valaki 1 szállal 1x1 szálra hímez (már többször is megpróbáltam, de egyszerűen képtelen vagyok rá...) - GRATULA!!!!
Nyuszi kutyus édi és milyen jó neki, hogy Veled találkozott... :)))

Lapplisor írta...

Your selected yarn for this SAL pleases me very well.
Exactly like your blog.
It is marvelously versatile.
Much joy with the SAL.
♥☼♥Barbara♥☼♥

bucilla írta...

Köszi Lányok!
Thanks Barbara!

Emő írta...

A fonaak csodásak,szépeket hímzel mint mindig:-)