2009. jan. 24.

Még az ünnepek alatt történt, hogy többször is találkoztam egy kutyussal, akiről nem tudtam hogy kihez is, hová is tartozik, de nagyon aggasztott a tudat, hogy olyan helyen mászkál, ahol rengeteg autó jár.... Aztán kiderült, hogy az alsó szomszédainkhoz csapódott, akik csak albérletben vannak itt ideiglenesen. Adtak neki enni, de nem igazán ragaszkodtak hozzá, hisz náluk is csak azért volt, mert be tudott jutni a kapujukon. Hát nem sokat gondolkodtam, mert láttam hogy az egyik hátsó lábával is gondjai vannak, és orvoshoz kell vinni, úgyhogy befogadtuk a két már meglévő kutyusunk mellé, akik nem igazán szeretik őt, mert túl játékos, de abszolút nem agresszív sem velük, sem velünk. Az orvos szerint 9 hónapos lehet, nagyon játékos , így amennyit csak lehet, próbálunk mi játszani vele, mert a többi kutyáink nem akarnak, pedig ő nagyon szeretne.....
Hát ez lenne az ok, amiért eddig távol voltam....
Hát Ő Nyuszi, fürdés után:

8 megjegyzés:

SILERIKA írta...

Édes kutyus, és milyen hálás lesz. Nekünk is van három kutyánk.

Nina írta...

Ez a kutyus valami hihetetlenül kedves, aranyos :) Nagyon nemes szívre vall, hogy befogadtad!

A mini hímzésed gyönyörű, főleg a saját festett fonalad színével ;)

De a pálmát a quaker viszi, ez meseszép!!!
Gondolom a fonalak élőben is :)
Annyira jó az a szín, amivel hímzed :)

Nina írta...

Eltűnt a megjegyzésem... azt írtam másodszorra, hogy jelöltelek egy számomra is új blogger díjra, kérlek nézz be hozzám!
Pusz!

helen írta...

NAgyon édes a kutyi! Olyan, mint egy foxi és egy bullterrier keveréke :D

nöné írta...

Szépeket alkotsz, és a kutyus is nagyon helyes. Nemes tett, hogy befogadtad!

Barbi írta...

Nyuszi cuki! Olyan szépeket alkottál mióta nem jártam nálad!

Maya design írta...

Csak rá kell nézni, és a kis pofájára van írva, milyen nyugodt, jól érzi magát és hálás, hogy ilyen szerető gazdikra talált!
Mi pont ugyan így jártunk egy cicával, a meglévő mellé befogadtunk egy hasonló fekete-fehér foltos kóborcicát. :))))

Lau

Névtelen írta...

Nagyon aranyos a kutyus. Nekem 4 gyerköcöm és két kutyám van, de ha lehetne még szivesen befogadnék egy kutyit. sajna nem megy. A ravelry-n találtam rád, minden elismerésem, gyönyörüek a munkáid. Imola/Rosinka Moszkvából