2008. dec. 10.

Kedvcsináló


Kolléganőm panaszkodott a minap, hogy nincs egy jó meleg sálja.....
Elintéztem hogy legyen neki;)
Igen vaskos, de nagyon puha, (Cheval Blanc) Spot nevű fonalból készült, 12-es tűvel.



Életem értelmének pedig egy jó meleg gyapjú sapkára volt szüksége, így ezt a
Jacques Cousteau nevűt készítettem neki, minta itt található!



Ez pedig legyen egy kis kedvcsináló:)

Adriafil / Mirage 50% gyapjú, 50% polyacryl, 50g/125m



Adriafil/Zaffiro 25g/230m 37%pamut, 35% super kid mohair, 22%Polyamid, 4% gyapjú, 2% elasthan, pihe-puha fonal.
Ezt sajnos nem tartják az üzletben, egyszeri beszerzésből származik, nem lesz több belőle....kár!



Ez ugyan az mint a fenti, csak döglött lilás-rózsaszínes-mályvás....nem is igazán tudom milyen szín, de nagyon tetszik.



Mint már kiderült, nem lehet lilát fotózni a gépünkkel, mert ez is kék lett, pedig sötét milka-lilára hasonlít az a szín ami a fotón kék:(
Mondial Le Perle/ Prestigio 25g/245m 80% Super Kid Mohair, 20% Polyamid.


Adriafil/Newzealand 100g/200m, 75/ gyapjú, 25% Acryl



Ez kézzel festett 100% Merino gyapjú kézzel innen, 100g/440m



És végezetül New England Shetland, 100% gyapjú, színezetlen, 50g/217 yard.
Nem is tudom hány hetet vártam rá mire megérkezett, és picit csalódtam is a szín miatt,mert sokkal szürkésebb mint a webshop fotóján, ami alapján kiválasztottam. De azért nagyon tetszik, de nem mondható puhának....bár nem szúr.


17 megjegyzés:

ercsu27 írta...

Húúúúúú! :-) És haaaaaaaaaaaaaa! :-)És naháááááááááát! :-) Kössél gyorsan, nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz belőlük! :-)Nagyon szépek!

Kicsoda írta...

A sapit en is sokszor megcsinaltam a fiuknak, nagyon jo. A fonalakat meg, ugy neztem mint a macska a hestes kirakatat, csak tan a nyalam nem csorgott:-)

helen írta...

Úgy vagyok, mint Ercsu :D Aztaaa és húúúúhúúú :D Kedvcsináló, mi? Sárgaságot okozó, teeee :D

A sapek pedig ügyes kis darab! Biztos jó szolgálatot fog tenni!

Timici írta...

jujjjj de szépségesek!!!
a sapka nagyon klassz és a meleg sál is, a fonalak pedig csodásak egytől-egyig:o) alig várom már hogy lássam miket alkotsz belőlük;o)

nöné írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz, nagyon várom az alkotásaidat!

Nina írta...

Mennyi fonal :))))) A mohair fonalak valami álomszépek. Kíváncsi vagyok, mi lesz belőlük ;)

Edige írta...

Most már aztán tessék villámsebesen kötögetni, aztán meg mutogatni...

Anice kötős blogja írta...

Most már csak mindig azt mondom majd, csooodálatooos!! A fonalakból pedig gyorsan köss valamit, hogy megnézhessük!

Névtelen írta...

Hű és ha, nagyon szépek és nekem pont egy ilyen sapekra lenne szükségem, nagyon alap szinten kötögetek - szerinted meg tudnám csinálni én is? A simán, fordítotton kívül van még valami benne?
előre is köszi

Laurendilla

bucilla írta...

Minden este nézegetem a fonalakat:)Csak az időm lenne egy kicsit több, mutogatnék én sokkal gyakrabban nektek......ha lenne mit!
A zöldből már készül valami, amit remélem, hogy hamarosan megmutathatok;)
Laurendilla! A sima -fordítotton kívűl csak a fogyasztás van benne.

Névtelen írta...

Köszönöm!
Akkor megyek a megjelölt oldalra és szépen kibogarászom magamnak :)))
Lau

majonez írta...

Változatlanul nagyon szép itt minden. Puha meleg sál, kedves gesztus. Szuper a gyapjúsapka, jó a fazonja, olyan fejre simuló. A fonalak pedig...! Ilyen kézzel festett, színátmenetes fonalért epedezem régóta...:)

Szecsi írta...

Nagyon tetszik a sapi és szép a színe a sálnak. A fonalak színei gyönyörűek, nekem a lilás-zöldes lett a kedvencem:o)

El rincón de Chelo írta...

Preciosa colección de lanas, y los chals que tienes puestos en el blog son todos maravillosos!!!! besos

Chelo

Emő írta...

Drága Buci Bea!Szeretnék ilyen sapkát köti,de ezzel a leírással sehogy sem boldogulok!Tudnál nekem valamilyen módon segíteni?Vagy tudsz valamilyen jobb leírást?Puszillak!Emő

bucilla írta...

Szia Emő!
sajna nekem is csak ez az egy van, de valaki mintha írta volna hogy le fordította a mintát!? Én nagyon el vagyok havazva, de ha lesz egy pici időm, átbogarászom neked és leírom!

Emő írta...

köszönöm Bea várom!puszillak!