2008. dec. 7.

Újabb kendők



Néhány héttel ezelőtt kezdtem el egy csodálatos színű kendőt kötni magamnak, Shetland Triangle mintával. Még mindig nincs kész, de már csak 8 sor van hátra, így gondoltam megmutatom nektek még kifeszítés előtt, most legalább sikerült színhű fotót készíteni róla.
A fonalat Zsuzsától vettem, és 3mm-es tűvel készül.



Lánykámnak így puklisan jobban tetszik, úgyhogy még nem dőlt el hogy így hagyom-e.




Kihasználva a napsütést, lefotóztam a harmadik ST kendőt is.
Ezt a mintát nem lehet megunni....



És még mindig elbűvölnek a részletek...





16 megjegyzés:

ercsu27 írta...

Hogy őszinte legyek, nem jutottam szóhoz! :-) Álomszépségesek!

mmama írta...

Gyönyörű !

Anice kötős blogja írta...

Igazad van a mintát illetően! Ez a kendőd is álom szép lett, swallowtail. A másikat azért kifeszítés után is mutasd meg,hogy gyönyörködjünk,jó?!

helen írta...

Tetszenek :) A barna kicsit jobban. :D

Timici írta...

mindkettő csodás lett! gratulálok:o)

Nina írta...

Eszméletlen szép lett ez is!!
Egyszer megtanítasz kötni? :)))))

Barbi írta...

Gyönyörűek! Az első olyan mint egy lila felhő! A barna is csodás!

Edige írta...

Álomszép!!! Nekem hivatalból a barna felé húz ugyan a szívem, de a lila láttán egy kicsit elbizonytalanodtam...

nöné írta...

Csodaszépeket alkottál már megint, Te kis villámkezű! Mindkettő meseszép. Már alig várom, hogy én is megköthessem őket!

Anice kötős blogja írta...

Bucilla, egy kicsit több önbizalmat, mert nagyszerűeket alkottál!

majonez írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz, csodás, szépséges mindkettő.

bucilla írta...

Köszönöm Lánykák!:)
Nina! Hát persze hogy megtanítalak!
de még gyűjtök egy kis önbizalmat előtte;)

annaitto írta...

GYÖNYÖRŰ!!!!!!!!!!!!!

gabella írta...

Nagyon szépek a kendők! Igazából ezt szinte bármelyik kötős blogon írhatnám, mert most hirtelen fél óra alatt legalább az 5. a tiéd, ahol csodaszép kötött kendőket látok. Egész megjön hozzá a kedvem, és csak azért nem fogok hozzá, mert attól tartok, nem használnám. Hogy kell hordani egy ilyet? (De most nem kötözködésből, csak tényleg nincs ötletem!)
Régen volt nekem is, sál helyett hordtam, kabáton kívül, meg néha a fejemen is, de ez még tizenévesen volt...

bucilla írta...

Gabella! Én is sál helyett hordom őket, de én nem hátra-vetve, hanem elől hagyom a háromszöget, a nagyon nagyokat pedig ősszel poncsó helyett viselem. A sima sálakat kevésbé kedvelem, mindig letekeredik valahogy.... de azért olyat is hordok.

gabella írta...

Juj, és látom, van KnitPicks kötőtűd is! Jaj, de nagyon irigy vagyok! Ezt a cserélhetős damilosat én is nagyon szeretnék, de Mo-on, különösen a sötét Békés megyében szinte lehetetlen beszerezni... :(

Ja, látom! Itt az avatar képen is valami olyasmi van a nyakadban? Régen én is elöl hordtam! Elöl a háromszög, a két szára hátul elvezetve, és elöl megkötve a háromszög alatt. Ha érted, mit magyarázok! :) Lehet, kötök mégis egyet! :)