2008. dec. 21.

Ajándék


Tegnap Délután meglátogatott Nina:)
Annyi sok szépséget hozott nekem, hogy felsorolni is nehéz, de azért megpróbálom:)
Ami a szívem csücske, egy csodás La-D-Da kép, gyönyörű keretben, már a helye is megvan;)
Egy nagyon szép ollóőr, legalább is nálam az lesz, Plum Pudding Needleart minta díszíti, selyem fonallal hímezte Nina, és mindkét oldala gyönyörű!!!
Aztán lapult a csomagban sk' festett fonal, nagyon szép, és finom színűek, Fimo-ból készült süteményekkel díszített jelölő tűk, annyira cukik:)
Kelmscott Design-féle gyöngyház fonaltartó, természetesen szív alakú, és miután imádom a szívecskéket,kaptam még két félét, egy natúr fát, és egy nagyon helyes festettet is:)
Scrapbook-hoz való "eyelet"-eket, naná hogy szív, és fenyőfa alkú, annyira édesek! Be indította fantáziámat, mert azonnal szeretnék velük valamit készíteni:)
Nagyon finom illatú fürdősót is kaptam, és ami a fotóról lemaradt, egy nagy tasak karácsonyi gyümölcstea, isteni finomságos ízzel, mert már ki is próbáltam, így maradt le a képről...
Hosszú percekig csak bámultam, és simogattam a sok-sok szépséges csodát, Nina! Itt is köszönöm neked mégegyszer, sőt inkább ezerszer, annyira örülök mindennek:)

Amivel én készültem, azt nézzétek meg Nina blogján:)



Megmutatom hogy miként mutat a falon:) Ugye milyen gyönyörű?

Szemben van az ablak, így sajnos nem tudtam csillanás-mentes képet összehozni.


8 megjegyzés:

Nina írta...

Drága Betti,
én is köszönöm a sok csodát, amit Tőled kaptam!
Nem tudok betelni a kendőmmel, ahogy láttad is tegnap :)
Köszönöm szépen a csodás délutánt is!!
Puszi!

Márti írta...

Asztapaszta mennyi sok szépség!!!
Boldog Karácsonyt!!!

Clinique-Bogi írta...

Gyönyörűségeket kaptál! :-)
És milyen jó lehet nálad falnak lenni. :-D

Barbi írta...

Hát ez a Nina! Gyönyörű dolgokat készített! :-)

Timici írta...

szépséges ajándékok, gratulálok!:o)

Edige írta...

Nina most sem hazudtolta meg magát. Gyönyörű ajándékokat kaptál.

bucilla írta...

Köszönöm :) Igen igazi kis csodák mind:) Nagyon örültem nekik!!!

Cherry írta...

Gyönyörű ajándékokat kaptál! És csodaszép a kendő, amit Ninának készítettél!