2008. dec. 29.

Ajándék, és egy kis ez+az



Kicsit megkésve mutatom meg itt az ajándékomat, amit Anikótól kaptam.
Egy csodás karácsonyi témájú redwork sorozatot varrt ki nekem, amit én még majd tovább gondolok...



Valamint kaptam két miniatűr fadobozkát, valami trópusi fából, nagyon szépek, és pillanatnyilag sáfrányt tartok az egyikben.
Két édes kis fa szívet, mert szeretjük őket nagyon ugye...
aztán rejtett még a csomag rengeteg helyes, piros mini csengettyűt, és aquarell ceruzát ami nagyszerű lesz a redwork minták felrajzolásához.
Anikó!

Mégegyszer nagyon köszönöm neked, igazán nagy örömet szereztél vele, és remélem hogy nekem is sikerült neked hasonlót okoznom!

Egy faliképet fogok készíteni belőle, valami ehhez hasonlóan fog kinézni ha elkészül:


Hiányoztak már a kis ikszek is az életemből, így nekifogtam egy minikének:



És amikor elfárad a szemem, akkor ebbe a kendőbe folytom bánatom:)



Ez egy vegyes kendő lesz, Shetland Triangle mintával kezdtem, de a Lamináriával folytatom...
Túl sűrűnek találtam az eredeti mintát, és én a levegősebb mintákat valahogy jobban kedvelem.
Hogy egészében fog-e tetszeni készen, az még elválik, mindenesetre tettem bele egy biztonsági szálat, ha esetleg mégsem , akkor visszabontom az első mintarészig.
( A fonalról:fingering weight, 440 yard/3,5 oz, azaz kb 400m/100g, 100% uruguay-i származású gyapjú, Beautiful" színben, egyszeres sodrású, sav bázisú festékkel, kézzel festve, magas lanolin tartalommal.)

10 megjegyzés:

Márti írta...

Nagyon szép dolgokat kaptál!! és a minikéd már most tetszik - egyfolytában csodálom az egy szállal, minden lyukba...

csicsóné írta...

Csodaszép dolgokat kaptál!
A kendőd pedig már most nagyon tetszik(mi lesz ha elkészül:))!

helen írta...

Jó lesz ez a kendő! A fonalról is mesélj kicsit :)

Timici írta...

csodásak a red work hímzések, már Anikónál is néztem, hogy ezt én is úgy megcsinálnám, mert annyira tetszik, próbáltam is fotókat lementeni hogy esetleg mintának használjam, de nem sikerült:(
minikéd nagyon kis helyes lesz:o)
a kendőd pedig már most bámulatos, szépek a szinei is:o)
nagyon gyorsan dolgozol és milyen sokoldalú vagy, le a kalappal!

bucilla írta...

Köszi lányok! :)
Évi: A fonal fingering weight, 440 yard/3,5 oz, azaz kb 400m/100g, 100% uruguay-i származású gyapjú, egyszeres sodrású, sav bázisú festékkel, kézzel festve, magas lanolin tartalommal, 8,5 dollárba kerül egy motring, ami 100 grammos. Nem szúr, és álom puha:) Hamarosan te is megtapasztalhatod hogy milyen is egy ilyen finom fonal;)

Nina írta...

Egyik fotón szebb dolgokat mutatsz, minta másikon!
Gyönyörű ajándékot kaptál, és meseszép a kendőd is, nem is beszélve a miniről!

BÚÉK!!!!

annaitto írta...

Nagyon örülök , hogy tetszik! Alkoss belőle valami nagyon szépet!!!! Az 500gr-os gyors-borítékba sajnos a többi nem fért bele, azt majd a "januári mikulás" hozza;)

Barbi írta...

De sok szépség van nálad megint! Az ajándékok csodásak, nyomon követtem Anikó oldalán! És nagyon szép lesz a böködés is, no meg a legújabb kendő!

Phan írta...

Micsoda szépségek! Mindig öröm benézni hozzád.
Boldog új évet kívánok!

Marianna írta...

Nagyon szép dolgokat kaptál!
Boldog Újévet kivánok!