2008. nov. 23.

Az első Shetland Triangle



Elkészültem az első Shetland Triangle kendővel. Nagyon élveztem kötni, talán azért, mert nem egy túl bonyolult minta, és mégis nagyon mutatós.



Ebben a mintában az a jó, hogy annyiszor ismétli az ember, amekkora kendőt akar! Ennél én is több sort kötöttem, mint amennyit a tervező írt, mert mindenképpen nagyobbra szerettem volna, hogy jól bele lehessen burkolózni!



Közel két méter széles, és 120 cm a hossza.



Még mindig ez a minta a kedvencem ! Nem tudok vele betelni!

20 megjegyzés:

mammka írta...

Elképzelni nem tudom,hogy lehet valaki ilyen ügyes!!!! csodaszép!

Anice kötős blogja írta...

Egyszerűen szép! Mi lesz a következő alkotásod?

Edige írta...

Ez valami álomszép! ... és pont a kedvenc színeimben pompázik. :-)

Julcsi írta...

Az hagyján, hogy szép a minta! De milyen jó a szine!
Gratulálok!

ercsu27 írta...

Szépséges lett ez is!
Mi lesz a következő? :-)

nöné írta...

Csodaszép lett! Naggyon ügyi vagy! Ez a függönyös szárítás jó ötlet, ott teljes egészében elfér ez a hatalmas méretű kendő. Várom én is a következőt.

Barbi írta...

Fantasztikus! A mérete, a színe és a mintája is!

helen írta...

Nagyon szép lett :) És a színe is nagyon jó :)))

Ügyes vagy!!!

Timici írta...

gratulálok! csodás lett és nem semmi mérete van, le a kalappal, igazán villámkezű vagy:o))))

Nina írta...

Aztaaaaaaaaa, ez valami eszméletlen szép :))))) Isteni puha lehet :)))))))
Nagyon ügyes vagy, emelem kalapom!

bucilla írta...

Jajj de aranyosak vagytok lánykák! A villámkéz túlzás;)
Van pár elkezdett dolog, ami először elkészül, az talán egy shetland magamnak, mert nem sok van hátra, kb 85% os , és fut több karácsonyi projectem is.
Az ablakon szárítottam, zsinegre feszítve, a függönyre csak a fotózáshoz tettem, hogy a színe is érvényesüljön.

annaitto írta...

Nekem is tetszik. NAGYON! NAGYON!

pjutko írta...

Én is csak a többieket tudom ismételni: álomszép! Gyönyörű!

Szecsi írta...

Betti, gyönyörűséges!

Kicsoda írta...

Nagyon tetszik! en is szeretnek egy kendot, de meg nem tudom milyet:-)Ez egy eselyes. De elobb a kolkok teli felszerelese meg a potfelszerelese kell hogy kesz legyen;-)

pjutko írta...

Szuperszépek ezek a kendők, nagyon ügyes és türelmes vagy, hogy ilyen lehellet vékony fonalból ekkora kendőt kötöttél!

majonez írta...

Csodás!

Ahama írta...

Nahát! Fantasztikus. Nagy-nagy gratula:) Mennyi idő volt megkötni?

bucilla írta...

Köszönöm lányok:) Ahama! Nekem 2 hétbe is beletelik egy ilyen.... nem kötök gyorsan, és ráadásúl szabadidőm is kevéske akad. Van akinek pár nap alatt elkészül egy ilyen.

napcsi írta...

Hát én teljesen kiborultam.... magamtól:-) Nem rég fejeztem be annaitto blogjának olvasását, most meg a tiedet böngészem. És szégyenlem magam:-( Nagyon:-( Ti alkottok, kipróbáltok minden újat, és mind sikerrel, én meg ...:-(

Gyönyörű a kendőd, szuper tehetséges vagy:-)