2008. okt. 3.

Ismét csipke




A minap hozzájutottam 2-2 gombolyag nagyon szép mohair fonalhoz, valamint 1 csomag nagyon szép gyöngyhöz, amit megpróbáltam ötvözni. Ez is egy sál, vagy inkább kendő(?) lesz, nagyon tetszik a hatás, a kedvenc mintámmal készül, bár lehet hogy nem ezzel a mintával fogom végig kötni, majd még kitalálom.


Fonal: Rico/ Cosi" 004
280m/50g 5mm-es tűvel kötöm


Ezt a pihe-puha sálat a lánykám kapja, ebbe is vannak gyöngyök, de csak ritkásan...


Ezek az alma védők pedig egy sorozatgyártás utolsó, még részben befejezetlen darabjai, ajándékba készítettem több másikkal egyetemben, (csak azokról nem készült fotó elajándékozás előtt)lánykám barátnőinél akkora sikere volt a sajátjának, hogy azonnal neki kellett látnom:)



És a zöld kendő széle...

Én szeretek keretet adni a dolgoknak, és talán ezért érzem úgy, hogy egy-egy kendő, vagy sál megkötésese után, hogy hiányzik róla még valami. Ilyenkor szoktam körbehorgolni, bár nem vagyok mestere a műfajnak.
Szerintem sokat dob rajta.


A szélszemekre horgoltam úgy, hogy 2 szélszemre 2-2 1 ráhajtásos pálcát, és 2 szélszemre 2 ráhajtásos pálcát felváltva. Így nem fodros,(csak blokkolás előtt nézett úgy ki) inkább hullámos, amúgy is olyan volt a széle a mintája miatt. És miután a horgolt rész vaskosabb is, ad egy kis tartást a szélének.

12 megjegyzés:

Barbi írta...

Azok a sálak! És a horgolás a kendő szélén! Gyönyörűek!!!!! Az almavédők pedig nagyon helyesek! Olyan ügyes vagy!

Nina írta...

Te mindig olyan csodálatos dolgokat alkotsz!!
Annyira szépségesek ezek a sálak!!!
Jajj bárcsak tudnék kötni :)))

hortenzita írta...

Szépek a sálak, nagyon. Mondd, hogyan lehet ilyen szép fonalhoz "hozzájutni"?!

bucilla írta...

Köszönöm a dícsérő szavakat, nagyon jól esik, mert nemrég óta kötök....de nagyon élvezem:)
Zita! A rico fonalakat az Éva kézimunka westendben lévő üzletében vettem.

helen írta...

SZépeket alkottál újra :) A szél-fotót pedig külön köszönöm! Nagyon szépen horgoltad, ne tessék ledegradálni magad!!! Ötletes is, szép is, hasznos is...

ercsu27 írta...

Szépségesek a sálaid!
Meg a kendőd!
Meg az almaruhák!
Meg minden! :-)

Barbi írta...

Felhívás PIF-re! Viszket a tenyerem, hogy végre ajándékot adhassak! :-D

Edige írta...

Eszméletlenek ezek a sálak!
Az almavédők pedig nagyon jópofák. Nem véletlen a sorozatgyártás...

Anice kötős blogja írta...

Nagyon köszi, hogy felvettél a linkjeid közé, már kölcsönös a dolog. Nagyon (megint) szép a blogod meg a sáljaid! Csak egy kérdés.. te tényleg csatlakoztál a year of lace-hez?

bucilla írta...

Köszönöm lányok:)
Anice! Sajnos elrettentett a 300 dollár körüli tagsági díj:(

majonez írta...

Csodaszép darabok, csodaszép színek! Azt hiszem, nekem is van ilyen rico fonalam, de az enyém nem ilyen szép színű. Az almavédő nagyon jópofa dolog. :)

enigma írta...

hát....le vagyok nyűgözve...egyre inkább úgy érzem, elő kell szedni a fiók mélyéről a kötőtűimet...jajjj nekem :)