2008. okt. 23.

Elkészültek......


A tévében Bridget Jones, az asztalon kalács, és forró csoki gőzölög én pedig a nagy fotelomban bekucorodva, csak kötögetek és kötögetek és kö...
ma ilyen a hangulatom.... nem is fogok mást csinálni!
Olyan csúf az idő odakinn, rossz kinézni az ablakon, hát még kimenni, pedig rengeteg munka vár ránk a kertben, amit mára terveztem, de talán holnapra kisüt a napocska, és akkor már semmi sem tarthat vissza:)
Persze ennek is van jó oldala, pihenget az ember, és a kötés is jobban halad:)


Vasárnap befejeztem a Swallow Tail kendőt! Még mindig el vagyok tőle ájulva, csodálatos látvány volt kifeszítve :) Hétfőn ki is próbáltam, abba mentem dolgozni, (persze volt alatta ruha is:) De úgy döntöttem, hogy el fogom ajándékozni, mert amikor elkezdtem, már akkor 50%-ban az volt vele a terv, hogy anyósomnak kötöm. Menet közben néha elbizonytalanodtam, mert nagyon tetszett... de úgyérzem, hogy ezt a mintát még jó néhányszor meg fogom kötni:) Nagyon borús idő van, így nem tudtam igazán jól fotózni....
A felső kép szín-hűbb,

Ezen pedig jobban látszódik a minta...

Az új fonalból, már el is kezdtem a következőt, (nem fér el kifeszítve a tűn)És persze ez sem szín-hű, de hát ez van ha kevés a természetes fény.
Még ez sem az enyém lesz, hanem a lánykámé, mert nagyon tetszett neki a színe.
Nekem pedig egy újabb kihívás volt egy ilyen vékony fonal.


Nem bírtam tovább várni a gyöngyökre, így felemás lett a sálacskám két vége, de egyáltalán nem zavar, így is nagyon klassz lett. Miután befejeztem, másnap telefonáltak az üzletből, hogy megérkezett a gyöngy amire várok:) Ez olyan tipikus.... Majd felhasználom máshoz!




A mai reggelt fonalfestéssel kezdtem, de arról majd legközelebb....ma úgy sem tudnék szép képet készíteni róla:(

15 megjegyzés:

helen írta...

Hogy nekem miért nincs fiam??? ;)

Csodaszép lett! Mester lettél a kötésben is :) Nagyon ügyes vagy és öröm nézegetni ezeket a műveket!

Julcsi írta...

Nagyon szépek lettek! Miért is nem tudok én kötni?

Nina írta...

Jajj, micsoda szépségek!
Ez a finom kendő valami meseszép!
A sáladnak a színétől még mindig odáig vagyok :)

Tényleg borzasztó pocsék idő volt (van) ma... Tegnap olyan jó kis napos idő volt, azt hittem, ma is az lesz, és ablakot pucolok... Hát ez van :)

mammka írta...

csodaszép lett a kendő!!!!Én ilyenre sosem leszek képes!
Ahogy leírtad a kötést,olyan békebeli a hangulat!!!Olyan jó ez így néha a lelkünknek!!!

csicsóné írta...

gyönyörű lett mind!
Egyszer...talán én is eljutok erre a szintre:)

Barbi írta...

Gyönyörűszép mindegyik!

mazsola írta...

Nagyon szépek ezek a kötések! Olyan finomnak tűnnek, mintha egy pók szőtte volna őket, mégis lágynak, puhának, melegnek. Képzeletben beléjükburkolóztam:) Nagyon ügyes vagy, gratulálok hozzájuk!

Christine írta...

Gyönyörű lett a sál! Ahogy minden, ami kikerül a kezeid közül:)

Kipécéztelek magamnak, a blogomban megtudod, miért:)

pjutko írta...

Csodaszépek a sálaid, kendőid!
Tanácsért jövök, mint kötős szakértőhöz!:o)
Azt írja a minta, hogy két szemet jobbra keresztezünk - hogyan csinálom? Már olyan rég nem kötöttem és nem tudom. Tudsz segíteni? Most kötős irodalom sincs kéznél.

bucilla írta...

Köszönöm lányok, annyira élvezem hogy már ilyet is tudok, de nem vagyok ám szakértő, inkább Évit nevezném annak, ő kis kora óta tud kötni! Pjutkó! Én úgy értelmezem, hogy a 2 szemet csavartan, azaz balról kell levenni a tűről, de nem szeretnék butaságot mondani, így Amota Évit kérdezd meg légyszí, mert ő tutira tud neked segíteni!

pjutko írta...

Köszönöm azért! Próbálkozom Évinél:o)

szisze írta...

Szia! már elkéstem vele, de én sem állom meg, hogy ne dícsérjem meg ezt a kendőt, mert meseszép! Olyan hatással volt rám, hogy én is neki fogok állni kötni egyet! :)

SILERIKA írta...

Szia! Én bizony kipécéztelek magamnak. Szépek a dolgaid, én is kötögetek, most éppen egy pulcsit. üdv: Silerika

El rincón de Chelo írta...

Que preciosidad de chals!!!! son muy bonitos, besos

Chelo

KicsiKató írta...

Mire végetér az egyik, kezdődik is a másik - újabb játékra szemeltelek ki:)