2008. szept. 18.

Muffinok, és egyéb finomságok





Útnak indítottam a szeretetvarázs-projectre készített csomagocskát, egy kispárna készült, és a már lentebb mutatott két tolltartó. Remélem sikerül velük örömet okoznom a majdani kis gazdáiknak!




Ezeket a kis meglepetés-muffinokat varrtam lánykámnak a múlt héten. A hátulján zsebecske van, amibe apró meglepetés csokikat lehet rejteni.
Másra nem nagyon volt időm,s erőm, mert anyukámnál ismét kifestettem két szobát, és két közlekedőt. Mostanra, végre túl vagyunk az egész ház belső festésén .



És ilyen a helyén :



Azért varrtam már fület a táskámra, böktem pár ixet a CHS samplerembe, és már nagyon hiányzott a kötés is, így elkezdtem egy vállkendőt, csodás zöld mohair fonalból, amit még Christine-nel együtt rendeltünk. És persze még mindig tart a rendszerezés a műhelyemben, aminek még mindig nem látom a végét....




12 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Azon méláztam most a muffinjaidat nézegetve (ami remek ötlet!!!), mennyire sok múlik a tűzésen - első ránézésre más-más anyagnak tűnik a sütihab, közben meg csak a tűzéssel variáltál... Apropó, kézi vagy gépi tűzés? Amennyiben gépi, akkor hímzőtalpas vagy sima talpas vagy felső anyagtovábbítós? Csak mert nagyon profi, hiszen vastag vatelinnek tűnik, mégse csúsztak el a rétegek...:)

bucilla írta...

:)a habot kézzel tűztem, és csak az alatt van vatelin, az alsó részén pedig csak vékony filclap van a két anyag között, ezért látszik másnak talán...

pjutko írta...

Ezek a muffinok szuperek! Tényleg profi munka! Nehéz egy ilyet csinálni? Úgy megpróbálnám...ha esetleg lenne valami "kezdőknekleírás"?
Jucus

claudius írta...

Szuperek a muffinok, és csodás a vállkendő :)

Barbi írta...

Milyen szépek lettek az ajándékok! És a muffinok! Nagyon guszták, meg fogom egyszer én is varrni! Gyönyörű a vállkendő is, ezt nem hiszem, hogy valaha is megcsinálnám. Nem valami jól tudok és nem is szeretek kötni.Csodálom az ügyességed és a türelmed!

Nina írta...

Nahát, milyen klassz ötleteid vannak ismét :) Nagyon édes ez a kis muffinka :)

El rincón de Chelo írta...

Que bonitos todos los detalles!!!! los pastelitos de patchwork me han gustado mucho, besos

Chelo

Edige írta...

Engem is elsősorban a muffinok ejtettek ámulatba... Nagyon profi munka egyébként mindegyik - mint mindig.

Phan írta...

Nagyon szépek a munkáid! A sütiket hosszabb ideig szemlélgettem, annyira jópofák! De a gyerekeknek készített ajándékok is nagyon tetszenek. :)

szazu írta...

Wow, minden nagyon tetszik, de valahogy mégis ámulatba a kendőd ejtett! Gyönyörű a mintája!

mammka írta...

Minden csodás!!!!!!!

Christine írta...

Hmm, valahogy nem túl aktuális az a blogroll vagy micsoda, ami a blogomon van, mert egyfolytában csak várok, mikor lesz új bejegyzéset, ma meg "csak úgy" bekukkantottam hozzád, erre 2 új bejegyzés is van!! Megyek a sóhivatalba:)
A muffin olyan nyálcsorgatóan sikeredett:) És a vállkendő is csodásan néz ki, finom puha lehet a tapintása...