2008. szept. 30.


Kevés szabadidő = Kevés szöveg


Elékszültem a zöld kendőmmel, amit eredetileg téglalap alakúnak terveztem, aztán háromszögesítettem.... és végül V alakú lett.

Ilyen volt blokkolás előtt:


És ilyen azután:


Igencsak méretes lett, így ha elől csak középen összefogom, olyan mint egy poncsó, ha átvetem a vállaimon, akkor pedig kendő. Nagyon tetszik:) Örülök ennek a kellemesebb időnek, pont megfelelő viselet ilyenkor.

Képek......

Ezt csak az őszi hangulat kedvéért:




Ezt pedig azért, mert szépek együtt:




Ezek meg azért, mert zöldek:



13 megjegyzés:

Christine írta...

Csodás lett a kendő, gratulálok hozzá!!!

helen írta...

Nagyon tetszik! A színe is!!! A szélét hogy csináltad? Nem látom jól ... Hullámos, ugye?

bucilla írta...

Köszi:) Horgolt a széle, és enyhén hullámos:)

helen írta...

Én úgy megnézném közelebbről is a szélét :)...

hortenzita írta...

Tetszik a kendőd, nagyon szép lett. Remélem jó meleg is! :-)

Princi írta...

Szép a kendő, de ezek a borsók meg annyira édesek!!!

ercsu27 írta...

Szépséges a kendőd!

enigma írta...

nekem nem színem a zöld, de ez a kendő lenyűgözőőőő:)

Nina írta...

Csodés lett a kendőd! A többi 'csakúgy dolog' nemkülönben :))

Kicsoda írta...

Ez olyan poncsoszeru elvben, ahol a negyzet belsejen bujsz be ugye? szerintem tok nagy otlet igy hagyni!! Engem is erdekelne a szel, mert van egy baromi hosszu es eleg szeles salam keszen es valami hibadzik a szelere:-)
Borsok, nagyon jok!!!

Barbi írta...

Minden munkád gyönyörű! Csodás a kendő! A borsók pedig zabálnivalóak! :-)

bucilla írta...

Köszi csajok! Úgy néz ki hogy nem úszom meg ezt az újabb fotózást a széléről:) Hétvégéig türelmeteket kérem!

xenasi írta...

ez a kendő nekem is nagyon bejön :D főleg a színe miatt :D