2008. aug. 6.




Készülget a varrószobám:)
Két napja folyamatosan rámolok kifelé a ház különböző pontjairól, a hobbi-szobává alakított falatnyi helységbe.



Tíz négyzetméternyi az egész, de én ennek is rettenetesen örülök! Tarthatatlan volt már a helyzet, akárminek neki akartam állni, mindig óriási kupi lett, és nagyon zavaró volt. Itt végre együtt lesz minden kincsem.


Még a rendrakásig nem jutottam el, pillanatnyilag egy rongy, fonal, szalvéta, csomagolópapírok, magazinok, szerszámok, és festékek végtelen halmaza az egész, és végignézve rajta, most még elég kilátástalannak tűnik rendszert kialakítani belőlük, de meg kell próbálnom.


Vérzett a szívem, mert párom unszolására kidobtam 3 tele banános rekesznyi praktika, otthon, széplak, és lakáskultúra magazin gyüjteményemet, de ha a padlásra vitettem volna fel szegénnyel, akkor soha többé nem hoztam volna le úgysem az életben szerinte..... lehet hogy igaza van, de én ragaszkodom a dolgaimhoz, és bűntudatom is volt:(





Nem nagyon molyoltam a költözős-fennforgás miatt, így a szatyor nem éppen friss, néhány hetes a drága, de jó strapabíró lett, csak az aprókákat gyártottam ma, (pihenés képpen) természetesen tűpárnák, egy nekem, egy ajándékba:)


10 megjegyzés:

melcsilla írta...

Jaj, én is úgy vágyok egy saját kis kuckóra, ahol a polcokon karnyújtásnyira van minden:) nagyon jó lesz neked!
A táskától+ tűtartóktól elvesztem, nem ér ilyesmit mutogatni!:)

helen írta...

Nagyon jóóóók!!!! Csak úgy csöpög a nyálam... (Ne képzeld el, mert randa látvány!)

Én is nagyon gyűjtögető fajta vagyok :( Utálom is magam. Persze, mikor a párom jön, hogy valami ilyesmit kellene megoldani, nincs-e ötletem, én meg előszedem a kis vackaimat, akkor vigyorog...

KicsiKató írta...

Tetszenek, a mostani aprókák különösen!!

Kicsit irigykedek én is, de én meg varrósarkot kapok pár héten belül, na meg nemrég lett kész a rongytartó fészerem, úgyhogy befogom a számat... Mindenesetre kíváncsian várom a képeket a rendszerről:))

katica írta...

Gratulalok a varroszobara, akkar mekkora is, az a te birodalmod! Nagyon helyes a taska meg foleg a tuparnak! nagyon jo pofik!

Magazinokal en is olyan vagyok. Epp el adtam az osszes angol (brit) keresztemes ujsagjaimat, mert mar nem volt hova tegyem. Meg egy csomo meg van - amit ugy kivalogtattam hogy majd egyszer himzek beloluk, de a tobbsege mar elment. Mar csak az amerikai ujsagjaimat kenne valahogy elpaszolgatni es mar jobb lenne...

ercsu27 írta...

Húúúúúú, saját varrósod lesz???? De jó neked!:-)
Az ikea-ban van az a naaaaagy 7 fiókos komód, én meg azzal álmodok egy ideje, hogy abban milyen klasszul szét lehetne szortírozni a hímzős cuccot! :-D
A szatyrod eszméletlen jó, a tűpárnák meg... !!!!! Hát úgyis tudod! :-)
Magazinok: a praktikákat én nem engedtem! :-D Egyelőre... De a komódért cserébe valszeg menniük kell! :-)

helen írta...

Nézzetek szét a jisk-ben vagy hogy kell írni, ott is vannak néha jó kis komódok!

Christine írta...

Azért még reménykedem, hogy az egyik nekem készült:D:D

Gratula a varrósarkodhoz, ha majd egyszer lesz saját házunk, én is szeretnék egy olyan "elmenekülős" helyet...

enigma írta...

képzeld, pont ilyenen dolgozom én is:)...teszel majd fel fotókat?...a káosz itt is megoldhatatlannak látszik, pakolás helyett blogolok-szigorúan terápiás céllal:)

Viki írta...

Szia! Kérlek, nézz be a blogomba, mert van egy ajándékom a számodra!:)A varrószobád miatt pedig sárgulok!:)

bucilla írta...

Köszönöm csajok! Fotók majd lesznek, de én is megoldhatatlannak látom a rendszerezést:(((( Meg persze jó lenne még 3 hét szabi, hogy a rengeteg dobozt, valamilyen egyforma egyenruhába bújtassam, és akkor pofás lenne...