2008. aug. 18.



Elég lehangoló volt a múlt hét számomra, ugyanis nagyon hamar eltelt a két hetes nyári szabadságom.....

Nem is tudtam egykönnyen megbarátkozni a helyzettel, de hát ez van. Könnyű kikapcsolódást választottam magamnak a hétvégére, gyúrmáztam egy picit. Többek közt ezeket a kis eprecskéket, illetve epres tűcskéket:) A többi dolgot akkor mutatom majd meg, ha aktuális lesz. (az eper aktuális?);)



A hét közepén, ismét csajos délutánt tartottunk Cherry-nél, nagyon klassz volt, nagyon jól éreztem magam. Nina meglepett egy cuki eper formájú ollóőrrel, nézzétek milyen helyes! Köszönöm Nina mégegyszer!





Én pedig ezzel leptem meg őt az előző találkozásunkkor:)

Anikó is eljött, és efféle gyönyörűségekkel ajándékozott meg:

Csodás varródoboz:) Anikó szerint felül, az ajtókba, hímzést kellene tenni, de nekem így is rettentően tetszik! És nem tudom hogy hozzá fogok-e az átalakításához, talán majd ha ő kész lesz az övével;)
A másik amivel meglepett:


Ez egy eredeti Sajou olló! És annyira éles, hogy el sem hiszem!

Annyira csodásak ezek a részletek nem?:))

Ez annyira gyönyörű, hogy egyelőre nem is használom, csak nézegetem, és külön helye van, a többi ollótól távol:) Nagyon örülök neki, imádom az ollókat:) Nagyon köszönök mindent Anikó!
Amivel én leptem meg Anikót, arról nem készítettem fotót, csak egy részéről, és azt sem teljesen kész állapotában, így azt majd Anikó fogja lefotózni:)

6 megjegyzés:

Nina írta...

Gyönyörűségesek a fimo eperkéid :)
Iszonyú picik!! Nagyon ügyes kezeid vannak :)

Az ajándékaidat pedig élőben már megcsodáltam :) Boldog szülinapot kívánok én is, utólag is!

mammka írta...

Hú,gyönyörűek az ajándékaid!!!!
Ez az ablakos,fiókos kis micsoda.....varázslatos!
irigykedem...csendesen...:)

El rincón de Chelo írta...

Que maravillosa tijera!! me parece preciosa!!! besos

Chelo

Szecsi írta...

Gyönyörű dolgokat kaptál! Mesések!!!

melcsilla írta...

Olyan jó nézegetni mások ajándékait, csodaszép mind!

Barbi írta...

Szia! Nagyon szép az olló! Én is szeretnék már egyszer egy míveset! Gyönyörűek az ajándékok és a gyurmaalkotások is! Üdv: Barbi