2008. aug. 9.


Aprókák amik elmaradhatatlanok.... néha kivarrok egy pici mintát, elteszem a szekrénybe, és amikor már nem is emlékszem rá, egyszercsak előkerül. Ha képnek pici, ollóőrnek nagy, hát mi is legyen belőle??? Tűpárna! Így születnek ezek az apróságok.




Ezek a Redwork minták is csak úgy lettek, még nem tudom mi készül belőlük, de nagyon tetszenek! Az első minta letölthető a Cynderberry stitches oldaláról!

Amit ebből a sorozatból előszőr kivarrtam, azt sajna megfogta a piros anyag, de nem szegte kedvem, mert nagyon tetszenek az eddig megjelent minták. A lenvásznat én festettem, de kipróbáltam, nehogy megint meglepetés legyen a mosás után....



Csütörtökön volt szerencsém részt venni egy Polyák Ildikó által tartott textilfestő tanfolyamon, a Budafoki foltvarrók jóvoltából. Nagyon jól éreztem magam, köszönöm itt is a lányoknak, hogy ilyen szívélyesen fogadtak engem! Ildikónak pedig a türelmet!:)
Csodás színei vannak az itt készült anyagoknak, hihetetlen hogy három alapszínből miket lehet kihozni....!







Ki kellett próbálnom a festést fonalakon is, sajnos picit sötét a kép, holnap próbálok élesebbet, és színhűbbet készíteni róluk! Nagyon tetszenek!



Csak azt sajnálom, hogy nincs elég időm hímezni ezekkel a csodálatos fonalakkal:(







15 megjegyzés:

Ildi írta...

Tetszenek:)Örülök, hogy jól érezted magad - látszott rajtad. Ezek milyen fonalak voltak, mármint fehéren?

bucilla írta...

:)Fehér, és ekrü fonalak voltak eredetileg, és úgy örülök hogy ennyire élénk maradt a színük! A felső fotón látszik, a karika jobb szélén lévő 4 szín régi hagyományos festékkel készült fonalak mennyivel fakóbbak!

Nina írta...

JAjj, micsoda szépséges dolgok kerülneki a kezeid alól ismét :) Gratula, szuper lett az összes festésed!!!

KicsiKató írta...

A szent és sárga irigység esz meg mindjárt:)))) Gyönyörűségeket alkottál, nem is emelek ki semmit, mert az összeset elfogadnám:)))) Nagyon örülök, hogy újra a látóterembe kerültél, eszméletlenül inspirálsz:))) Szerintem másokat is..

36évi írta...

Nagyon jókat festettél, üdv a procion-rajongók táborában. :)))
A színskálában a kékek mellett lévő zöldekért meg esz a penész. :)))

A fonal milyen márka, honnan van?
Van egy adag pamut kötőfonalam, azt festeném össze, de kéne még valami kellemes. Vagy ez hímzőminőség?

bucilla írta...

Örülök hogy tetszenek:)) Ezek un. osztott hímző fonalak, és venus márkájúak. Redworkhöz nagyon klasszak;)

Szecsi írta...

Betti, szupereket alkottál! A fonalak valami csúcsak!

Csilla böködéje írta...

Szia! Csodálatosakat alkottál. Letöltöttem a Redwork mintácskát. ezzel kapcsolatban kérdezném: 1:1 arányban varrtad ki? Hoyg másolod át a mintát, és csak száröltéssel kell varrni? ne haragudj a sok kérdésért de most ismerkednék ezzel a hímzéstechnikával.
Köszönöm. Csilla

bucilla írta...

Köszönöm!
Én eredeti méretben kinyomtatom a mintát, ráfektetem az anyagot, és celluxal egy ablaküvegre ragasztom, így jól átlátszik az anyagon a minta, és vagy vízre illanó filccel, vagy puha grafitceruzaával átrajzolom a mintát.
Az öltéssel kapcsolatban annyit, hogy nem tudom mi a hivatalos, de nekem a backstitch jön be, az magyarul száröltés? Ciki, de nem tudom, majd utánanézek, hogy ne legyek ilyen kis tudatlan:) Nagyon haladós, és látványos szerintem! Imádni fogod!

Csilla böködéje írta...

Óóóó köszönöm szépen ezt már ma ki KELL próbálnom. Sokat segítettél, ha lesz valami felmutatható eredménye a próbálkozásomnak akkor szólók.
Üdv, és köszönet. Csilla

El rincón de Chelo írta...

precioso todo!! los bordados, los hilos y las telas, besos

Chelo

enigma írta...

gyönyörű színek, öröm nézni:)

Barbi írta...

Az utolsó előtti bejegyzésedben írtad az odaveszett újságjaidat. Én is nagyon szeretem mindet, de nem tudom már hol tárolni. Annyi jó ötlet van bennük, de ha egyszer elkezdjük gyűjteni... Dunát lehet vele rekeszteni. :-)

Edige írta...

Nagyon aranyosak az aprókáid! A redwork már nekem is megmozgatta a fantáziámat... A festett fonalak pedig szuperek lettek.

mammka írta...

Gyönyörűek a hímzéseid,öröm látni őket!!!