2008. júl. 30.



Nem bírtam tovább nézni a selyem molinót, annyira finom puha az anyaga, nagyon kellemes a tapintása, de fehér!

Persze pont arra vettem, hogy megfessem! Most már végre elhasználtam az utolsó adag régóta bekevert porfestékeimet is, ez jó érzés, mert amikor valamiből jól bevásárolok, és csak áll évekig hasztalan , kicsit bűntudatom van. Már csak kékek, és barnák voltak, de valahogy nem annyira mozgatta a fantáziámat e-két szín, pedig mostanában nagyon tetszik ez a párosítás...
Fiamnak készítek belőle takarót, ő az egyetlen akinek még nincs a családban.
Pont passzol majd a szobájába is, nem is túl aprólékos, mert azt nem szeretné, és így nekem is hamar lesz sikerélményem:)
Eddig jutottam:





Szürkületben fotóztam, kissé sötét, ha kész készítek róla színhűbb képeket is!

7 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Ez annyira sajátosan bucillás!!! Nagyon tetszik:)))

Szera írta...

Nézz be hozzám!

Ibcsy írta...

Nagyon szép lesz ez a takaró, csodásak a színei!

Katbo írta...

Nagyon klasszak a színei, csodás lett!

Edige írta...

Nagyon tetszik, még így szürkületben fotózva is. Gondolom, hogy "eredetiben" még szebb.

Marianna írta...

Nagyon jó a szin és a minta megválasztása. Tűzve még nincs, úgye?

bucilla írta...

Köszi:) Ez még csak a fedlap (így hívják?) Épp most szendvicseltem össze a 3 réteget, és talán ma elkezdem a tűzését is....Bár kicsit félek tőle:( Ha elkészült, fotózom ismét:)