2008. júl. 23.

Kreativ Blogger Award


Nina és Viki jóvoltából ismét díjazott lettem! Nagyon megtisztelő számomra, és nagyon jó érzés, hogy erre méltónak találtál, köszönöm neked!
Az öt jelölt akiknek tovább szeretném adni ezt a díjat:


Melcsilla
Györgyi
Mazsu
Kicsikató
Mammka



A szabályokról:
1. kiteszem a logót a blogomra.
2. Kiírom annak a személynek a nevét (és linkjét), akitől kaptam.
3. Jelölök 5 blogot.
4. Kiírom az 5 jelöltem linkjét.
5. Üzenetet hagyok a jelöléseikről a blogjukban.

Köszönöm Nina!

5 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Köszönöm!!!!!

Kukkants be a blogomba egy kis díjátvételre:))

Szép napot!

kicsikato.blogspot.com

Névtelen írta...

Szió!

Azt az infót kaptam, hogy a már díjazottakat is díjazhatom :-)

Szóval díjat adtam neked:
http://flower01.multiply.com/journal/item/44/44

Flower/Betty

Christine írta...

Ezennel én is jelöllek e szép és nemes díjra:) Használd egészséggel:D

melcsilla írta...

Kedves Betti, az egyik jelölésemet neked küldtem! Nézz be hozzám!

mammka írta...

Kedves Bucilla! Nagyon örülök a díjnak,köszönöm szépen!! Most értem nemrégen haza,meglepi volt! Főleg annak örülök,hogy szeretsz hozzám járni-köszönöm!!!
Én is hozzád!:)))