2008. júl. 5.





A kánikula miatt, nem nagyon volt erőm alkotni bármit is, de szerencsére az elmúlt héten volt egy kis enyhülés, ami meghozta a kedvemet egy picit a mütyürkézéshez.

Néha nincs kedvem fotózni a dolgokat:( valahogy nem engedik magukat, vagy a fény nem megfelelő,nem adja vissza a színeket a fotó, és olyankor el is megy a kedvem egy időre a dologtól....
Most is így történt, de nem érdekel, a képek olyanok amilyenek, majd egyszer fotózni is megtanulok! (talán)

Ismét festettem fonalakat, (fotó nem sikerült) de most csak amolyan szolid módon, nem a több színűségre, inkább a finomabb átmenetekre próbáltam rákoncentrálni, kisebb-nagyobb sikerrel... Persze a fonalakat azonnal ki kellett valamin próbálnom, így született ez a kis Brightneedle képecske, ami annyira mini lett az 1 szállal egy szálra történő varrás által, hogy az átmenetet szinte alig lehet látni:( De azért betettem egy keretecskébe... A színeket nem is válogattam, csak amire épp rákívántam, ahhoz nyúltam, úgyhogy nem igazán tetszik, de mégiscsak az enyém...


Színátmenetekre ráizgulván,elővettem egy régebben vásárolt, Pure Palette márkájú vaskosabb, erőteljesebben átmenetes színű fonalat, és ismét egy szállal egy szálra, nekiestem egy rég áhított kis mintának, gondoltam ez majd beváltja az én álmaimat!
Már a szívecske után erősen fontolgattam, hogy inkább mégsem ezzel a fonallal varrom, mert annyira vaskos, és alig bírta az újjam, de nagyon tetszett a színe, így nem adtam fel.... Főleg hogy pont illett abba a keretbe, ami annyira tetszett, hogy kettőt is vettem belőle azonnal, ráadásul 700.- ft-ért árulták, úgyhogy készen kellett hogy legyen mielőbb! A meglepetés akkor ért, mikor kimostam, és a sötét részeken megfogta az anyagot:( Nem kicsit! Nem is tudtam belőle kiszedni semmivel,így végső elkeseredésemben, Domestos-szal adtam neki, de az sem szedte ki rendesen a foltokat! Az eredeti színe mind a fonalnak, mind az anyagnak, már a múlté:(

Azért lefotóztam...


Ezt magamnak készítettem, és gyakorlatilag egy miniműterem kialakítása után tudtam csak róla fotót készíteni.....mert vissza csillan a drágám:)A színei pedig(merugyeaznemjönát")mohazöld,és víz-zöld, vagy inkább türkiz?! fene se tudja:)





Előkerült a varrógépem a minap, és a zippzárcsere után, kellet valami, amiben örömömet is lelhetem, így gondoltam megpróbálom a szokásos tök alakú tűpárnáimat más anyagokból megcsinálni, csakúgy kíváncsiságból. Még ezekre is tervezek hímezni valami buillon rózsákat, vagy hasonlót, stílustól függően,mert mind mást kíván majd magára .




Pillanatnyilag ezen dolgozom, persze amikor elkezdtem, még nem voltak kész az új festettfonalaim:( De most már ezekkel fejezem be. Az anyag teás-kávés festés, a fonalak vegyesen WDW , Needle Necessities, és saját is van benne. Nagyon tetszik a minta, és alig várom hogy a falon láthassam, de ahhoz képest, hogy milyen kis egyszerű, nem valami haladós a fonalak miatt, de hát én akartam színátmenetket bele! Most aztán majd lesz, csak ki kell várni, illetve varrni!




15 megjegyzés:

melcsilla írta...

Betti, de jó látni téged, és én mindig örülök,mikor "mutogatsz", akár tetszik neked a végeredmény, akár nem!:) Bájos kis apróságok mind, nekem nagyon tetszenek !
A tökpárnácskák leírást át tudnád nekem küldeni, mostanában nagyon fáj rá a fogam:)
A keretek pedig egyszerűen szuperek!

helen írta...

Jó, hogy újra írsz és alkotsz, ráadásképp meg is mutatod (így nekünk is nagyon jó).
Nagyon tetszenek az alkotásaid. A blackbird mintánál (abc-s) nem látom a foltokat :)) Ezt a mintát én is kihímeztem, csak az én monogramomat és az akkori évet csempésztem bele.

Ha valamit kihímzel, irtó erős érzés fog el: nekem is ki kellene, annyira jó az a minta. Te kis reflektorfény az éjszakában :)

bucilla írta...

Köszilányok! olyan hálás közönség vagytoknekem:)

Emő írta...

Szia Buci baba!Amikor a munkáidat zegetem,mindig rájövök milyen középszeű vagyok,talán egyszer felérek majd hozzád,imádom amiket csinálsz,olyan gyönyörűek!Puszillak!

Edige írta...

Nagyon szépek lettek az apróságaid! Nekem tetszik mindegyik.

swarbli írta...

Annyira szép minden amit csinálsz! Mindegy, hogy hímzel, varrsz, vagy kötsz, esetleg buzogányt csinálsz (a gyöngyeid is nagyon szépek, bár nem vagyok nagy ékszerrajongó)! Tényleg imádnivaló minden, ami kikerül a kezed alól!

ercsu27 írta...

Szia!
Jó hallani felőled!
A többiek előttem mindent elmondtak, hasonlóakat gondoltam/éreztem én is, mint ők. :-) A tököcskék leírása engem is érdekelne!

bucilla írta...

Köszönöm lányok:) Olyan szépeketírtok ,hogy már-már kellemetlenül érzem magam a sok dícséret miatt!De bavallom, nagyon lélek melengető:)
Küldöm Ercsu:)

Cimpulusz írta...

Drága Bucikám! Olyan jó végre írsz!!! Minden nap megnézem ,hogy van-e vmi ...szükségem lenne az inspiratív örtleteidre..de ezzel azt hiszem nem vagyok egyedül :))

Cimpulusz írta...

És én is kérhetek tökpárna leírást?

bucilla írta...

Nanáá;) Elküldtem:)

zsuzsa írta...

szia Betti!
rég láttalak! nagyon kedves kis dolgok!örülök neked!

norcsella írta...

Szia!

Nagyon szép dolgokat készítesz és készítettél! Én azt hiszem ide sose fogok felnőni! :o(
A tökpárna leírását én is elkérhetem?

bucilla írta...

Köszönöm!
Ha adsz e-mail címet, küldöm neked nagyon szívesen! Judilla talált róla fotókkal illusztrált leírást is, a blogján megtalálod ha esetleg az enyém kevés!

norcsella írta...

norcsella@gmail.com
Köszi