2008. júl. 12.






Új mezőkre tévedtem a kézimunka terén:)

Sok-sok Redwork mintát láttam már kivarrva különböző blogokon, és legtöbbjük tetszett is nagyon, de még sosem jutottam el addig, hogy ki is próbáljam ezt a technikát.

De Hortenzita blogján megláttam a Bea-féle kis blokkokat, amiről úgy gondoltam, hogy annyiféle kedves kis tárgyhoz fel tudnám őket használni, így azóta alig várom hogy megjelenjen a következő minta!(bár januáriról lemaradtam:()
Ez az első amit kivarrtam, mert nagyon szeretnék készíteni egy tárólót a patchwork kellékeimhez, szerintem nagyon fog illeni hozzá!

Sikerült egy viszonylag színhű fotót készíteni a múlt héten festett szolid" fonalakról:

Még tavalyról is volt a hűtőszekrény aljában, némi textilfesték bekeverve, amit úgy gondoltam, hogy el kéne végre használni, nehogy megromoljanak. Miután valahogy egész héten a foltvarrás körül forogtak a gondolataim, vásznat festettem velük. A színek ugyebár adottak voltak, és nem is akartam újabbakat venni, így ezek sikerültek:

Más aprókákra is akadt kedvem, s időm, de azok egyelőre titkosak;)

11 megjegyzés:

helen írta...

Nagyon jók! A fonalaktól már most nyálcsorgást kaptam...

Anuket írta...

Kedves Bucilla!

Nagyon szeretem a munkáidat, csodásak a hímzéseid, gyönyörűek a festett vásznaid és fonalaid. Én is azok közzé tartozom, akik mindennap megnézik a blogod, nagyon örülök, hogy újra itt vagy :)és úgy látom Annaitto is úrja rákapcsolt...
Reméljük nem kell megint félévig várni az újabb csodákra:)Örvendeztessetek meg minket mndennap!

Üdv:Anuket

helen írta...

Hm, valami van a levegőben. De jó, hogy van és újra írásra késztet embereket :)

Judilla írta...

Örömmel látom, hogy újra mutogatsz!!:))
Épp itt volt az ideje.,) Remélem ez a lendület most már megmarad, és megörvendeztetsz minket szépségekkel...:D
Ja, és ezek az anyagok!! Csodásak!!
Irigy vagyok...:(
/fel kellene kutatnom, hol lehet Columbus festéket venni...

mammka írta...

Nagyon szép a blogod!!! Öröm ide látogatni!
Mammka a foltos fórumról...

bucilla írta...

Köszönöm Lányok:) Nektek öröm mutogatni!

Nina írta...

Én is örülök, hogy ismét rsz és fotúkat mutatsz, a fonalaid valami álomszépek!!!

Katbo írta...

Nagyon tetszik a blogod nekem is. Ez a redwork dolog engem is foglalkoztat már egy ideje. Honnan nyomtatod ki a mintát? Hogy másolod át az anyagra?
Nagyon jók lettek a festéseid is.

bucilla írta...

Örülök hogy tetszik:) A mintát simán a pdf-fájlból nyomtattam, és én csak ráfektettem a vásznat, és a hidegvízre eltűnő filctollal átmásoltam az a anyagra. Biztosan nem így kell, de nekem ez volt a legegyszerűbb:)

bucilla írta...

Örülök hogy tetszik:) A mintát simán a pdf-fájlból nyomtattam, és én csak ráfektettem a vásznat, és a hidegvízre eltűnő filctollal átmásoltam az a anyagra. Biztosan nem így kell, de nekem ez volt a legegyszerűbb:)

Violini írta...

Gyönyörűek a fonalak!
Milyen fonalat használsz? Gyapjú,vagy pamut?(márka,lelőhely?)