2008. júl. 18.




Amotae gurított nekem üveggolyókat, és tovább gurítanám őket Judillának!
én sem a magyar abc-t vettem alapul hozzá.

A:Anyaság, számomra talán a legnagyobb feladat az életben.
B:Keresztnevem kezdőbetüje.
C:Kislányom neve.
D:Kisfiam neve.
E:Erő, nem csak a fizikai értelemben...
F:Fiat, az autónk.
G:Grillezett zöldségek, nagyon oda vagyok tőlük, bármi legyen is az.
H:Hortenzia, a kedvenc virágom.
I:Iniciálé, nagyon tetszenek.
J:Jókedv, ebben nincs hiányom:)
K:Kisugárzás, Kéz, Kézimunka.
L:Lélekvándorlás, nagyon érdekel!
M:Motiváció, amit mindig találok.
N:Nőiesség, fontos számomra.
O:Olasz ételek, ezekért rajongok.
P:Párocskám, nem tudnék létezni nélküle.
Q:Quilt, most kóstolgatom az ízét.
R:Remény.
S:Szeretet, szerelem.
T:Textiliák, imádom őket!
U:Út, szerintem mindenkinek ki van jelölve a sajátja.
V:Virágok, nagyon szeretem őket.
X:X-szem, a kedvenc öltésem:)
Y:passz.
Z:Zene, nagyon magával ragad ha tetszik.

2 megjegyzés:

helen írta...

Köszi :)

Judilla írta...

Köszönöm, és már tovább gurítottam:))