2008. júl. 20.

Alkotó blogoló



Megkaptam életem első díját! Köszönöm neked Judilla!

Minden nap olvasok szinte blogokat, főleg azokét, akikről tudom, hogy gyakran írnak, alkotnak, és mutogatnak mindenféle szépségeket.
Csodálom is őket, hogy képesek rá időt és energiát fordítani!

Választani kettőt a rengetegből nagyon nehéz feladat !


Az első választottam
Éva
Mert nagyon gyakran ír, mutat, felhívja érdekességekre a figyelmet, egyszóval, nagyon sokrétű! Szinte minden kézimunkában otthonosan mozog, és nagyon segítőkész ! Tényleg igazi alkotó blogoló!




Második választottam :
Krisztina
Ő is sokszor ír, sok mindenről, kitartó,mert mindent be is fejez!
Neki is szerteágazó az érdeklődési köre, imádom az oldalsó menüjét, érdemes végig csemegézni;)

A díjról bővebben, Pamina oldalán olvashattok!

5 megjegyzés:

helen írta...

Köszönöm szépen :)

helen írta...

Jah: nézz be hozzám, kérlek!

Nina írta...

Betti, nézz be a blogomra, tőlem is kaptál valamit :) Puszik!

Christine írta...

Köszönöm itt is az elismerést:) Tegnap este még gondolkodtam rajta, hogy lefényképezem neked a kreatívkodós dobozomat, ami dugig tele van befejezetlen munkákkal, de aztán inkább úgy gondoltam, meghagylak abban a tudatban, hogy befejezek mindent:))

helen írta...

Zseniális Bloggernek gondollak. Részleteket tessék olvasni a blogomban.