2007. dec. 2.





Igencsak közeleg az ünnep, most már tényleg nem várat sokat magára:) Bár én nem az ajándékok miatt várom, inkább az azt követő néhány nap, amikor nem kell dolgozni menni, és azt csinálhatok amit szeretnék, mindenféle időkorlátok nélkül:)
Kialhatom végre magam, és ha éppen ahoz van kedvem, akár egész nap hímezhetek, vagy köthetek, vagy varrogathatok is akár! Ezernyi terv van a fejemben, de majd a hangulatom eldönti mihez is van éppen kedvem:)
Talán addigra jó jég lesz a tavakon, és akkor korcsolyázni is lehet majd, mert tavaly valahogy ritkán volt rá alkalmunk, és nagyon hiányzott:( Tegnap délelőtt elkísértem páromat a jégkorong meccsére, hát igencsak bizsergett a talpam, és nem csak a hidegtől meg a látványtól:))

A karácsonyi névhúzásos ajándékozásban már tavaly sem vettem részt, és idén sem teszem. Azért néhány, számomra nagyon kedves hímzőstársamat mindenképpen meg fogom ajándékozni, készítettem néhány apróságot, remélem sikerül örömet szerznem velük ezzel akkor is, ha nincs túl sok hímzés rajta !
Hozzám már jött is a Jézuska, vagy inkább a Télapó:) kedves kolléganőm lepett meg egy nagyon különleges szappannal, Répaszappan:)Ilyet még nem is láttam, és nem is éreztem! Az illata egyszerűen mesés! Kár hogy azt nem tudom itt bemutatni! És hát a hozzá való kézzel festett kerámia tálka is annyira klassz! Köszönöm Era!!!

Aztán kaptam még mást is ám, ha már így elkezdtem dicsekedni! Annaittoval ollóbarátnők vagyunk, így amikor egy különlegesebb darabra bukkanunk, egymásra is gondolunk:) Kaptam még 3 csodás fogast Anikótól, aminek nagyon örülök, igazán különlegesek, és az újjászületőben lévő előszobánkba nagyon jól fog mutatni! Köszönöm Anikó!
Majd megmutatom használatban is őket, párom éppen ezen fáradozik:)


Tegnap este nekiálltam bevonni polisztirol szíveket és cseppeket az idei karácsonyfára, ilyenek lettek:


A tálapó-fejeket nem én csináltam, de annyira jól mutatnak együtt, és ők is a fán fognak lógni természetesen;)Lánykám éppen most köt rájuk akasztót!

6 megjegyzés:

melcsilla írta...

Betti, isteniek lettek a karidíszek! Idén én is piros-fehér kockásban utazok, kész a futóm is. Dobok fel délután képet, bár olyan sötét-szomorú idő van, hogy kétlem, sikerül-e még vakuval is, valamit jót csinálnom....

judilla írta...

Nahát!! Épp ilyesmi díszeket kezdtem el én is:)) Pont ilyen piros kockásat... Szép ajándékokat kaptál. Most épp a répaszappan a kedvencem.:)

mazsu írta...

Kedves Bucilla!

Nagyon tetszenek a munkáid, kifejezetten inspirálóak! :o) Ha van kedved, látogass el az oldalamra: mazsu.blogspot.com, szeretettel várlak!

bucilla írta...

Köszi lányok:)! Mazsu! feltétlen megnézlek:)))

mazsu írta...

hahó! Lehetne neked e-mailt írni esetleg? Volna néhány kérdésem a kézimunkával kapcsolatban..

hajnalka82 írta...

nagyon szépek a kincseid! A karifa-díszek különösen tetszenek, nagyon jópofák!