2007. nov. 5.



Most egy igazi villám poszt lesz ez mai azthiszem, mert sem erőm, sem hangulatom sincs így estére hosszasan magyarázkodni az idő-hiányról, úgyis mindenki tudja hogy így az ünnep közeledtével, mindenki ezzel küszködik. Tehát nem tűntem el:)))
És most is éppen csak mutogatok egy pár apróságot, amiket az uolsó bejegyzés óta készítettem, de nagy durranásra ne számítson senki;))) Évi neked külön köszönöm a fotó-munkálatokat;)Nélküled még legalább egy-két hétig húztam volna a dolgot..... ha nem tovább....
És akik aggódtak miattam.......nagyon aranyosak vagytok, de ne aggódjatok tovább, élek, majdnem virulok, csak épp nagyon fáradt vagyok:(( de azért ténykedem egy keveset néha:)

Tehát két pár zokni, a srácaimnak, egy sál magamnak, kézzel sodrott natur alpaka fonalból, és egy stóla szerűség, ami jó hosszúra sikeredett:) amiről pedig nincs kép, az néhány apróság, pl: almácskának kötött kabátka:) ez marhára bejön nekem;) két újj nélküli kesztyű ismét, ebből is szépen gyarapszik a kollekcióm:) meg egy szatyrot is kötöttem.....de még varrni kéne ahhoz hopgy 100%-ig be legyen fejezve:(

Nincsenek megjegyzések: