2007. szept. 9.





Ismét itt! Kissé megkésve ugyan, de megtörve nem, ami az alkotó kedvemet illeti, bár a szabadidőm nem enged teret a kiteljesedésemnek.....azért néha alkotgatok ezt azt.
Most igencsak fel vagyok villanyozódva kötés ügyben, mert megérkezett a Zsuzsától rendelt fonalak egy része, és hát messze felülmúlja a várakozásomat, annyira csodás! Mind színben, mind tapintásban, hihetetlen finom, és két héten belül megkaptam, úgyhogy azthiszem gyakori vendég leszek Zsuzsa virtuális boltjában:DD


Kötőtűket is rendeltem, mert itthon 6-os zoknikötővel például még sosem találkoztam, és a SK festett gyapjú fonalam pedig szerintem ezt kívánta, úgyhogy azonnal le is teszteltem őket, páromnak készítettem télire tévénézős zoknikát, marha vastag, nem cipőbe való:)A kötőtű pedig nem csak szép színes, vidám, könnyű műanyag, de nagyszerűen is vizsgázott!

Aztán készült nemrég egy újjatlan kesztyűke is maradék mohair fonalakból:

Egy régóta felhasználásra váró fonalból lányomnak kötöttem egy sálat, finom puha a fonal, valami lana grossa..., úgyhogy már be is fogta a kis drága....

Ez pedig egy horgolt sál, de 2,5 méter a hossza, így még nyakat kell növesszek hozzá magamnak:)még tavaly követtem el, de nem hordtam, majd talán idén... ha lesz tél!

Ezt meg csak azért csináltam, mert ...ö..ö..ö......csak úgy:) És persze Évi nem bírná ki ha nem tenném fel! Amúgy meg selyem bélést kap, jó csúszósat, és miután egy gombolyag fonal pont belefér, arra gondoltam hogy a vonaton remek lesz fonaltartónak:) Csak úgy folyik majd belőle a fonal:D Gombbal záródik, párom 4 lyukat fúrt rá, így össze lehet húzni a száját....és a fonal pedig pamut, nem én festettem, és annyira nem is tetszik...de gyakorolni akartam a körbekötést 5 tűvel, mielőtt zoknikötésre adnám a fejem! Ja és előtte meg a csodás Zsuzsa-féle kötőtűk láthatók! Azok sokkal jobban tetszenek mint maga a szütyőke....

10 megjegyzés:

helen írta...

Nem tudom, mi bajod azzal a kis aranyos szütyikével :) Tényleg kikattantam volna, ha nem teszed fel :D

bucilla írta...

De olyan kis jelentéktelenke szegény, meg nem is tecc igazán, de ez volt az a fonal, amit nem sajnáltam gyakorlásképp elpazarolni....más bajom nincs is vele;)kéred? neked adom nagyon szívesen:)! de tudom hogy neked sem annyira színed;)

Timici írta...

nekem a szütyőket is nagyon tetszik, meg a zokni, meg a kesztyű és a sálak is, hű nagyon szuper mind!!!! olyan kis ügyes vagy, mint mindig:)de azért is mindig ámulok és bámulok:)
az a nagyon dundi narancsos végű tűd hányas??? nagyon jók egyébként így együtt;)

bucilla írta...

:) Köszönöm! Timi! az 15-ös tű, és nagyon jó velük kötni, annyira könnyűek:) imádom őket!

Timici írta...

de jó, még sehol sem láttam 15ös tűt =O, eddig a 12es volt a legnagyobb, biztos nagyon szuper:)írok is mindjárt Zsuzsának;)

hajnalka82 írta...

Hűűű - leesett az állam, nagyon szép minden! Legjobban az óriás sálad tetszik (nagyon érdekes a mintája), és persze a kötőtűk - tök jó vidámak, jó lehet velük kötni :)))
Ja, és nekem nagyon tetszik a szütyőd :)

Timici írta...

Megjött ma a csomagom Zsuzsától, szupik ezek a vastag tűk:)
Betty kérdeznék ezzel az új zoknikötőtűkkel(4db) kapcsolatban, hova írhatnék? köszi:)

bucilla írta...

bucilla@citromail.hu-ra írhatsz Timi! Amúgy fantasztikusak!!!

szazu írta...

Tyűha! Mi mindent készítettél mostanság, csak ámulok-bámulok! Fantasztikus a zokni ,a kesztyű és a hosszú sál is baromi jó! Én is hasonló hosszút horgoltam, de nem növesztek nyakat, inkább körbetekerem néhányszor!:-))) Gratula mindenhez!

gabella írta...

Szia! Igaz, nem egy új bejegyzés, de érdekelne, megvan-e még Zsuzsa netes boltja, és ha igen, hol találom meg? Segíts, légyszi!!!!!!!!!