2007. aug. 24.






Hát nem halogatom tovább ezt a bejegyzést, már régóta készültem ide írni, de nem volt időm fotózni, és hát képek nélkül úgy érzem nem az igazi...... Legfőképpen akkor nem az, ha ennyi szép ajándékkal akrok eldicsekedni, mint amennyit mostanában kaptam:)

Ha jól emlékszem az időrendre, akkor Melcsillával kezdődött a sor, tőle ezeket a szépségeket kaptam:

Aztán jött a születésmapom, és Évi (amotae), és Heni (cimpulusz) is gondolt rám, meg Ildi (cherry):) Nagyon köszönöm nektek lányok hogy ilyen aranyosak vagytok, nagyon jólesett, de azért kicsit szégyelltem is magam, mert én nem koncentrálok szülinapokra, ( mert az időpontokkal hadilábon állok)hanem spontán szoktam inkább ajándékozni, csak úgy! Ugye nem haragszik ezért rám semelyikőtök?! És akkor mutatom a csodákat, ezt Évitől kaptam,gyönyörű ír horgolt terítő, és raffinált kötött epres szatyorka, volt benne sokféle női cucc;)nézzétek!

Ezt a kicsinek nem mondható gyönyörű monocrom mintás szívecskét Henitől kaptam, igazán csinos kis darab:)Íme:

Ildi pedig ezt a nagyon profi módon elkészített, gusztusos táskát küldte nekem, nagyon szép rózsa mintát hímzett, és azt applikátta alá! igazán ügyesen!!!

És Zsuzsától pedig PIF ajándékot kaptam:) amin nagyon meglepődtem, mert apróságrokról volt szó, és én pedig egy nagy futót kaptam:))) és mellé 3 féle csodás patchwork anyagot!!! És bár Zsuzsa még sosem járt nálunk, nézzétek hogy beletalált a színekbe! Vajon ki súgott neki???


Köszönöm Zsuzsa, és mindannyiotoknak nagyon köszönök mindent lányok! Igazán jólesett tőletek!
Ami pedig az én alkotásaimat illeti, hát nem sok mindennel büszkélkedhetek, mert most egyáltalán nem érek rá ilyesmire:( leginkább kötöttem mostanság, ezeket tudom nektek megmutatni:) Ez életem párjának készül, nem sok van hgátra belőle, de ebben a melegben nem akarok ilyet csinálni, nagyon melegítene;) Arról már nem is beszélek, hogy soronként váltottam a színeket! Hogy vághattam bele???? De most már befejezem, mert nagyon várja Édesem:) De soha többet nem csinálok ilyen hülyeséget, mert rettentő macerás, de a látvány viszont szépséges nekem:

Aztán némi külső behatásra, kipróbáltam a csipkemintát, és sikerült!!! Csodálkoztam is egy picit, mert azthittem bonyolultabb lesz. Évi lesz az új tulajdonosa, ő vezetett be a rejtelmekbe, így talán meghálálhatom a törődését;)Csak egy ilyen fotóm van róla:

És hát a gyapjút is lehet festeni;) így azt is kiprószáltam gyorsan! Ebből egy tunika szerű vállkendőt kötök magamnak, fekete csíkokat akarok bele, ez amúgy két köteg, csak egybe fotóztam őket. Nagyszerűen sikerültek a színkeverések, szerintem szívesen fogom hordani hűvös őszi napokon:)

8 megjegyzés:

zsuzsa írta...

Gyönyörű a csipkéd, és a párod pulcsija is! a gyapjú szinei csodásak lettek! Gratulálok!

Clinique-Bogi írta...

Ez igen!

Ralina írta...

De jó neked! ... már megint. :)))
Isteni a festett gyapjú!

judilla írta...

Tényleg nagyon klassz lett a fonalad!
Szép telt színei lettek.:)

Timici írta...

Nagyon boldog születésnapot! igazán gyönyörű ajándékokat kaptál.:)
Szép lesz a csíkos pulcsid és hát a festett gyapjúd vmi csodás! gratulálok

Lvica írta...

Gratulálok az ajándékokhoz, boldog születésnapot neked utólag is!:)
A legújabb festett műved csodaszép!!:))) Gyönyörű, vidám, mégis meleg, meghitt hangulatú színek, ezek biztosan megszépítik még jobban az őszt...

Chelo írta...

Que lana tan preciosa!! yo aquí no encuentro esa lana tan bonita. Besos

Chelo

Chelo írta...

Preciosas todas tus labores, y las lanas de colores me encantan!!! besos
Chelo