2007. aug. 3.





Enyhe alkotói válságban vagyok napok óta:( Bár a Victoria samplerem elkészült, majd keretezve fotózom)de azóta valahogy képtelen vagyok nekiállni bármit is hímezni, pedig lenne mit;)(pl:SAL) Nálam az alkotói válság erős netfüggőséggel jár, így akadtam eme szuper kis cuccra:



Évinek meséltem róla, és ezzel bogarat ültettem a fülébe;) mert pár órán belül elő is rukkolt egy saját készítésűvel:DDD Jól megindított engem is, úgyhogy előkaptam a fonalas ládáimat, és esténként készítettem egy-egy mütyür szütyőkét, különlegesnek vélt fonalaimból. Életem párja egyből betámadt egy szuper kihívásnak bizonyuló 5lettel, miszerint neki télire feltétlenül kelleni fog egy kötött mobiltok! Hát megkínlódtam vele, annyira picike, szűköcske, hogy alig fértem hozzá.
Az alma kötését bármennyire is akartam, bevallom, nem sikerült kiviteleznem:(( hagyom is inkább a profikra! A két "kis"( mert tényleg csak bő maroknyiak) szütyő meg úgyis mindig kell! az egyik piperésnek a táskámba, olyanom még úgy sincs, a másikba pedig becuccolam a mérőszalagomat, a méhviaszkorongomat, gyűszűimet, és ezzel meg is telt szinte:))) olyan kis kis puhák, és kövérek:))) biztosan el volnék ezek nélkül is, de olyan kedvesek számomra ezek a tárgyak, jó érzés kézbevenni őket:)

Azt már most tudom hogy nem leszek egy feketeöves kötő-mester, de azért próbálkozásaim lesznek még a közeljövőben!

7 megjegyzés:

helen írta...

Jaj, drágaságom, gyere közelebb és próbálom mutatni, amit tudok. De én se vagyok egy nagy kötőmester...

Aranyosak lettek a cuccok. Itt erősítgetjük egymásban a különleges kötött cuccok szeretetét :D

judilla írta...

Nagyon kis cukik lettek!! A kék a kedvencem. És szerintem elég jól megy neked a kötögetés, ne búslakodj.:))

Én egy csipkecsoda sálat kívántam meg magamnak, de nem biztos, hogy lesz merszem nekiállni. Pedig mindjárt itt a tél...:D

Timea írta...

nagyon kis helyesek lettek, különösen a cirmos jobbszélső tecc.:)

melcsilla írta...

De lennék én is ilyen alkotói válságban!:) Hátha ilyen szépségek kerülnek ki a kezem közül.
Az alma nagyon aranyos, lehet, hogy én is előszedem a kötőtűket....

Ralina írta...

Boldog születésnapot! :)

bucilla írta...

Köszönöm:)

Emi írta...

-Hermosa la funda de la manzana me encanta...y los otros trabajos maravillosos...Con cariño desde COSTA RICA.