2007. júl. 31.






Tegnap megkaptam Judilla bartel csomiját, és annyira örültem neki:)) Már nagyon kíváncsi voltam a vásznakra, és hát a meglepikre meg nem is számítottam! Nagyon édes kis blokkokat kaptam tőle, amiből karácsonyra majd varrok szerintem valamit, és hópihe alakú gombokat is rejtett a csomag:) Köszönöm neked Judilla!!! Imádom a gombokat:)) Gyerekkoromban állandóan a mamám rongyos-zsákját, és gombos dobozát turkáltam, aki varrónő volt, és bármikor bármit lehetett nála alkotni:) Isteni kincseket rejtett a nagyfiókja:) imádtam ott lenni és mütyürkézni nála:)

Részben ajándékba, részben pedig magamnak, varrtam szívecskéket:DD Megint! Ez már megszokás nálam:))

11 megjegyzés:

Nina írta...

Gyönyörűségesek a szíveid!!! Pont hasonlókat tervezek varrni én is :)
Illetve nem ilyeneket pontosan, csak hasonlót :)
Betti, megihletsz folyton :) Köszönöm :)
Judilla anyagai is fantasztikusak!

bucilla írta...

:) Érdekes;) Pedig amikor feltettem a szíveimet előszőr, akkor azt írtad értük kevésbé vagy oda!

Lvica írta...

Betti, a tökös anyag honnan van?:) Beleszerettem, ha rendeltétek, rendelnék én is...;)

melcsilla írta...

ÁÁÁÁÁ, elgyengülök a szíveidtől, nagyon aranyosak!
Hétvégén zsákmányoltam anyukámtól nagyon régi gombokat (találtam nála még kisdobos ingről származó gombot is:):)
És egy halom csipkét: apró kézzel horgolt terítőcskék, pókhálószerűen vékonyak.
Szóval horgolni is szívesen megtanulnék egyszer....

bucilla írta...

Vica a tökös anyagot ajándékba kaptam judillától;) kérdezd csak meg tőle:) nekem is annyira bejön ám:)

Melcsilla ! te meg miért fájdítod a szívemet;)

Timea írta...

jók a patches anyagok és a szivecskék is édesek, olyan jó itt mindig nézelődni:)

ercsu27 írta...

Nagyon édesek a szivecskéid!
Melinda, nem ér hergelni a csipkékkel! Én is imádom a horgolásokat! :-)

judilla írta...

Ezek a szívek!! Hmmm... Imádom őket:))

Vica, a tökös anyagot tavaly vettem Pesten, az Üllői úton a Meseboltban.
Rengeteg patchwork anyag van ott.

Detti írta...

Imádnivaló szívecskék! Elárulod, hogyan készültek?

Chelo írta...

son preciosos!!

Chelo

Judit írta...

Szia!
épp szíveken törtem a fejem, és a tied ötletet adott, hamarosan én is varrok ilyesmit.
Nagyon ügyes vagy!
Ízléses!