2007. júl. 1.


Tádá-dá dáááááám:)))
Elkészült a kis kulcsos SAL ! Nagyon cuki lett, és igen pirinyóka, nem tudom hogy így mi lesz belőle, mert kulcstartó szekrénykére akartam, viszont ahhoz túl pici lett. De ezt legkevésbé sem bánom, mert annyira tetszik!

És mutizok még valamit, ami bár nem újkeletű munkám, és nem is igen haladtam vele:(
Mert hát itt volt a két sal, meg egyéb apróka munka amibe hirtelen beleszerelmesedtem:) Az anyaga lenvászon, én festettem, és imádom a színét! De ez a minta, amilyen szépséges, olyan nehéz. Néhol két szállal kell varrni minden második lyukba öltve, máshol pedig egyszállal, minden lyukba öltve! Jahh és a vászon kb 32 ct-os, és jó puhácska! Így eléggé küzdelmes az egyszálas rész, a szemszámok négyszereződéséről nem is beszélve:( Talán most már jobban fogok haladni vele.....
Az e-havi házikós-SAL viszont eléggé gyengécske, nem tetszik túlzottan, de azért ki fogom varrni, de biztos kisebb lesz emiatt a lendületem hozzá:(

4 megjegyzés:

judilla írta...

Nagyon ígéretes ez a minta! Sűrűn mutogasd:))
A kulcsos SAL édes lett!!Szorgosan mentegettem hétről hétre én is a mintát, hogy majd egyszer...
A házikós SAL nekem sem tetszik annyira, na de sebaj! Majd átköltöm:D

zsuzsa írta...

Szépek! A sal szerintem sem illik a többi közé!

Névtelen írta...

Szia! Gyönyörűséges lett mindkét munkád!!! Szecsi

melcsilla írta...

Nagyon tetszik ez a kulcsos kép, szép lett! Az ollódbe pedig egyenesen beleszerettem, rendeltem is gyorsan Zsuzsától...