2007. júl. 27.


Szerencsére még jó messze van, de tudom hogy nagyon hamar elérkezik az ünnep idén is, úgyhogy döntést hoztam nagyon gyorsan. Én személy szerint, nem veszek benne részt, mert tudom hogy nem lesz időm:( Tavaly sem volt szinte soha szabadidőm, és azóta semmi olyan változás nem állt be, amitől több szabadidőt remélhetnék , sőt, inkább kevesebb lesz attól tartok! Persze akik közel állnak a szívemhez, azoknak biztos hogy készítek egy kis meglepetést, ahogy eddig is tettem! A Sal projecten kívűl szinte semmit sem varrok, és nagyobb munkába pedig alig merek belefogni, mert nagyon kevés az erre használható időm:( Pedig úgy szeretnék már valami nagyobb dolgot varrni.......de egyszerűen nem merek nekiállni:( Legalábbis amikor reálisan terezem a projectjeimet..... Már azon is gondolkodtam, hogy ha az augusztusi sal nem fog tetszeni, lehet hogy nem is folytatom tovább... És azt is tudom hogy sem több sal-ba, sem round-robinba sem fogok részt venni, mert én is úgy vagyok mint sokan mások, akik úgy érzik hogy túlvállalták magukat. Ha még valamit bevállalnék, azthiszem én is így érezném magam.........:(



Nagyon hamar eltelt ez a hét, ici-pici dolgokat készítettem, de sok mindent nem fejeztem be....talán ma este kész lesz a VS samplerem, amit azthiszem Édesanyámnak fogok ajándékozni, ha kész lesz az új háza;) Eddig nem értékelte túl nagyra a kézimunkát, de amikor meglátta a DT-met, attól nagyon oda volt, és ez nekem is jólesett. És a kis különleges tűpáűrnámtól is olvadozott nagyon, arra már azt is mondta hogy neki is készíhetnék egyszer majd egyet;)Neki is fogom adni előbb utóbb, csak még egy kicsit szeretni akarom:)


Fiam a minap jelezte, hogy a szobájába is varrhatnék valamit.......kicsit meglepett, de azonnal nekiláttam a feladatnak. A kék a domináns szín a szobájában, úgyhogy egy pici samplert varrtam neki , sk festett fonallal, sk festett anyagra. Hogy hamar kész legyek, az itthon talált papírmasé keretet használtam fel, és egy régi farmernadrág anyagát új életre keltve, be "cartonnage"-oltam:))Nagyon tetszenek az ezzel a technikával készült dolgok. Fiamnak is nagyon tetszett, és szobája falán igazán jól mutat, még ő is megjegyezte;)! Örült neki, és nekem jó volt ezt látni, mert azthittem hogy egy 18 éves srácot nem annyira érdekli a téma.......... közben mégis;)

A többi apróság amivel bíbelődtem az még nem publikus, mert meglepinek szánom, a másik pedig ugyan bartelba készült, de Judilla mégis kért hogy ne mutizzam meg, mert imádja a meglepiket:) Megértem;) Majd ő megmutatja ha akarja!

9 megjegyzés:

judilla írta...

Jaj, de jó lett! Igazi pasis darab:)

/és ha tudnád, hogy mikor kézhez kapom a meglepis borítékot, még vagy 1 órát csak tapizom, nézegetem:DDD Így még izgisebb...:))

Annamária írta...

Hú, én nem bírnám ki, hogy ne nyissam ki rögtön :)

Ami írta...

Ja, az előbb az én voltam, csak máshogy jelentkeztem be ;)

Cherry írta...

nagyon helyes lett. Betti egyszer elmesélhetnéd, hogy hogyan készül ez a keret.

Timea írta...

szuper lett!!! a színei is klasszak, de a keret teljesen levett a lábamról(szeretem a farmert, tervem egy patches takaró farmeres anyagokból). Az egész nagyon jó így együtt, gratula, ügyes vagy!

Christine írta...

Szuper lett a kép és a keret is, nagyon ügyes vagy:)

Nina írta...

Betti, nagyonügyes vagy :))

Azt áruld el kérlek, hogy a sarkak mitől lesznek olyan éles-szerűek? :)
Mi van a farmer alatt? :)

bucilla írta...

:) köszi lányok, örülök hogy tetszik! azért ilyen a sarok, mert maga a papírmasé keret ilyen fazonú:) ez nem rajtam múlt;)
Egyébként csak ráfújtam a ragasztót, és rásimítottam az anyagot, és kész is:))) nagyon egyszerű és nagyszerű szerintem:DD

陳珊妮sammi írta...

cool!very creative!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色