2007. júl. 23.



Ez a rettenetes hőség majdnem minden alkotókedvemet elvette:( Egyszerűen képtelen voltam elviselni magam a lakásban. Pedig úgy vártam a szabadságolást, de ha ez így marad a negyedét sem fogom elkészíteni annak amit elterveztem:(
Már vízköves a hátam, mert négy napig ki sem szálltam szinte a vízből:) Ott viszont nem tudok alkotni:( Ha az a fránya klór nem lenne benne, esküszöm ott hímezgettem volna a matracon;) A lakásban sem egyszerű ilyenkor varrogatni, az a bizonyos "oscillációs ventilláció" miatt:DD A legerősebb fokozaton járatom őket, és néha bizony elég érdekes csomókat produkálok emiatt:)De enélkül képtelenség túlélni ezt az időt!
Azért elkészítettem közben a meglepi ajándékok 2/3-át, és belevágtam a VS Butterfly garden-jébe, már csak pár X kell bele, és kész is:)Nagyon érdekes volt varrni, igazi csemege! A fehér ABC-s sampleremmel is haladtam egy keveset (pontosabban nagyon keveset), és varrtan néhány szívecskét, ha már elől volt a varrógép. Ezek közül csak 1 lett 100%-ig befejezve, a többit majd legközelebb mutatom. Ez azthiszem ollóörző lesz ismét, mert abból soha nincs elég:) nagy szeretettel szoktam őket elajándékozni, valamelyik barátosném meglátja, és már viszik is őket, egyikük a kocsijába, másikuk kulcsra akasztja őket, de van aki ollóra;) Így hát megint megfogyatkozott a készlet:) De cseppet sem bánom, mert imádom őket készíteni:)

7 megjegyzés:

Anita írta...

Ó, hát már itt tartasz ezzel a gyönyörűséggel...imádom! Gondolom, te is és hogy megcsinálod, még jobban :-)
Megnéztem a csodás szerzeményeidet is, amiket kaptál, hú, de szuper!
Puszi: Ányi

Timea írta...

eredeti fonalakkal készíted a VSt? nekem úgy tűnik, csodaszép lesz:) én is elirigyeltem Erikától, de azt hiszem nem most fogom elkészíteni:S
szivecske édes, mint mindig és gratula itt is Nina PIF ajándékához, nagyon tuti lett!;)

judilla írta...

Húúúú! Nagyon jól haladsz!! Várom a végét:))

zsuzsa írta...

Nagyon szép! És a szivecskés is eredeti!

Chelo írta...

Ohh que bonito!!! es precioso , todas tus labores me parecen muy bonitas. Besos

Chelo

belinda írta...

Ez annyira tetszik,asszem a mintája is megvan,de lehethogy csak készen láttam valamerre.Kár hogy nemtudok hardangerezni.

bucilla írta...

Én sem tudtam:) csak a leírás mentén csináltam a dolgokat:) Örülök hogy tetszik!