2007. jún. 24.


Végre! Ismét van netünk!!!:D Másfél hétig nem volt, mert a routerrel volt valami, és jól elhúzódott a javítás:(
Persze az aktuális munkáimon azért dolgozgattam, és el is készült a júniusi SAL kép:

A múlt hétvégén net hiányában, nem tudtam megmutatni az akkori állását:( De most pótolom, íme a kulcsos-SAL most már nagyon közel a végéhez:) Tegnap este készítettem róla a képet, és már várom hogy kész legyen! Úgy tetszik! Olyan kis pici finom az egész.

A fiamnak ritkán szoktam hímezni, mindig úgy gondolom hogy biztosan nem érdekli őt , és nem tudja értékelni. De azért nagyon örült most is a kis Bent Creek képnek amit az ő szobájába készítettem, tetszett is neki, úgyhogy ezzel nekem is örömet okozott:) Színkulcsom nem volt, de biztosan tompább színeket írtak elő a képhez, de nekem így is tetszik!