2007. jún. 10.


A tegnapi nap az átalakítások napja volt nálam! Azzal kezdtem, hogy a lila tűtartót szétkaptam, mert rájöttem, hogy inkább nem is azt akarok belőle készíteni:) és jól kitömtem, hogy legyen egy újabb lógóm!

A Blackbird képpel folytattam a sort, mert valahogy addig nézegettem a keretében, hogy egy idő után nem tetszett:( Rájöttem hogy van itthon még egy olyan fakeretem, mint amiben az RP szívem is van. Azonnal kipróbáltam, és lám, pont jó szerintem:))) alábéleltem, és jó dudorodós lett a kicsikém! sokkal jobban tetszik így!

És ha már a varrógép is előkerült a szívecskéhez, gyors döntést hozva, egy kis romantikus bannert készítettem belőle. A hálószoba ajtónk melletti keskeny falrészt díszíti most.

A kulcsos SAL project e-heti részletével, épp az imént készültem el! Egyre jobban tetszik, de ezt is át alakítottam:) kibontottam az A betüt, és egyszínű bordóval újravarrtam, így ez is jobban tetszik:)

És ha már feltöltöttem a fotomasina elemeit, még fotóztam pár dolgot nektek! Ez az aktuális "saját" kézzel festett fonalkészletem:

Anikótól megérkezett a JJ round robin mintakendőm, aminek nagyon-nagyon örültem. (Majd mutatom, ha Brigusz részét kivarrtam rajta! Olyan szomorú volt ránézni az ő helyére:((( ) Akkora volt a csomag, pontosabban két csomag:))) hogy a postás nem bírta bepréselni a postaládánkba! (hála istennek!)Anikó rengeteg csudajó újságot küldött, Patchwork, és keresztszemeset egyaránt:) Nagyon klassz mind!!! Volt még a csomagban valami aminek annyira, de annyira örültem, amit eddig csak irigyelhettem Évitől, sőt már ott tartottam, hogy elkészítem magam, mert úgy éreztem hogy e-nélkül nem élhetek tovább:)))vettem levegőn száradó gyurmát, hogy én magam készítek olyat, mert még fafaragással nem igen foglalkoztam! Erre megpillantottam álmaim álmát, a kis áhítva vágyott miniatűr szívecske fakeretet:) Nagyon köszönöm ezúton is neked Anikó!!!! Már kinn lóg a falon, de még mindig a megfelelő mintát keresem bele:))) Most már senki előtt sem tagadhatom, hogy szívimádó lettem:))) Összeszedtem pár szívemet, ami eszembe jutott, és lefotóztam őket is! A kis pöttyöset,(az a kedvencem) amin a kis C betü van, néhány éve a Kislányom készítette nekem születésnapomra:) Hiába! Ismeri az ízlésvilágomat!

7 megjegyzés:

Pillle írta...

Egyszerűen csodásak!!! Szép a szemnek, jó a léleknek!

helen írta...

Nagyon tetszenek :)))

zsuzsa írta...

Megint sok szépség !
Felfedezetem nálad is az általam is kivart RP szívecskét!

judilla írta...

Szépségek:) A festett fonalkáidtól besárgultam rendesen:))
Úgy látszik a szívimádó vírus rohamosan terjed:DD

Nina írta...

Betti, irigykedem :-D
Fonalakra nagyon, szívekre egy hajszálnyival kevésbé csak, de azokra is :-D
Ilyen kis faszívet hol lehet kapni? VAgy kis aznákban senki nem találkozott vele?

VÁRTALAK A TALIRA.... :(

Timea írta...

helyesek a szivecskék együtt! én is ezt az RP szivet hímzem épp:D
fonalaid is nagyon tetszenek:)
ajándék patchwork újságaidból mutizol egy kis ízelítőt? rém kíváncsi lennék rá, köszi:)

Chelo írta...

Preciosísimos todos tus trabajos, y muy bonito tu blog. Besos

Chelo