2007. jún. 28.




Huhh...... meghozta a postás a csomagot Zsuzsától:))))) Már nagyon vártam, és a hozzáfűzött reményeimet nagyon is beváltotta:)))Sőt!!! A háttér Graziano hímzővászon, istenien néz ki!!! A finom selyemfonal, patchwork vászon, és persze a putford ollók is magukért beszélnek;) Teljesen odaáig vagyok ismét! Köszönöm neked Zsuzsa!!!

Mostanában nem volt időm hímezni, de azért csináltam a két új ollócskámnak örzőt, mert tudtam hogy hamarosan megérkeznek majd! De megint úgy elfogytak a mütyürkéim, hogy még kettőt kell készítenem, hogy minden ollómon legyen! Valahogy mindig odaajándékozódik:))) De itt az utánpótlás:

5 megjegyzés:

Ralina írta...

Szépek az új szerzemények. Kíváncsi vagyok mivé alakulnak. ;)Az ollóörzők is jópofák, ilyen gyümölcsös szalagot még nem is láttam! Hasonlót keresek.

annaitto írta...

megint csak ámulok - bámulok :)
Minden munkád szeretem :)
Azt majd elárulhatnád hogy otthon a Graziano vásznaknak és a patch-kartonoknak hogy adják méterét? (jöhet mail-ben)itt nagyon sok félét lehet kapni csillagászati árakon....:(

annaitto írta...

Jobban megnéztem és ilyen vásznam még van is itthon már;) a kertemben a levendulát már én is megtéptem, de én nem buzogányt csinálok belőle, hanem ha megszáradt, szíveket tömök vele....:)Nagyon szépek a munkáid! Gratula....

Nina írta...

Nem is tudtam, hogy Zsuzsánál lehet kapni ezt az ollót :) Dejó :))

Isteni szépek a fonalak is ;) Mit hímzel ezekkel?

annaitto írta...

Hú Nina valószínű Bucilla ezekkel a fonalakkal nem dim-et-Lanartot vagy DMC-t hímez;)
Mindenesetre igaz, hogy nagyon szépek:)