2007. jún. 4.



Hát alig tudtam rávenni magam hogy idepöttyentsek valamit:( Nem nagyon van kedvem írogatni, inkább alkotnék, böködnék, de arra meg alig van időm:((( Úgyhogy most nagyon fáj a lelkem emiatt. A mintagyűjtésről is leszoktam már azthiszem, de nem lett több időm tőle. Vagy nem veszem észre?!
A hét végére befejeztem a kis francia nyuszkós mintát, még nem dőlt el mi lesz belőle, de én is a Zsuzsa-féle kiállításra összpontosítván, valami használatitárgyat szeretnék belőle kerekíteni! Az új csöppnyi ollóörzőmet már nem említem, mert az amolyan kötelező hétvégi project:)) Kellett egyet csinálni gyorsan, mert megint elajcsiztam egyet, pótolnom kellett hát!

Tegnap este elkészült a kulcsos SAL második része, bár kissé setét a kép róla, mert este fotóztam, íme:


6 megjegyzés:

Timea írta...

aranyos a nyuszkós francia minta és a kulcsos is tetszik, azt milyen anyagra hímzed???

judilla írta...

Nagyon édik lettek:)) Az őrzőkédről csinálsz közelit? Úgy megnézném jobban...

bucilla írta...

Köszönöm a szép szavakat:) A kulcsos SAL valami rusztikus zweigart vászonra készül, és persze hogy csinálok közelit a kis mütyürről hamarosan!

Cherry írta...

Hű de helyes lett a nyuszis minta. Olyan kedves és a színei is milyen jók. Saját festésű fonal?

Ralina írta...

Nagyon ügyes az ollóörződ, engem a tűzzománcos gyöngyökre emlékeztet. Sőt, így kicsiben, először annak is néztem. :D

bucilla írta...

Köszi:) igen, saját festésű fonal, kivéve a nyuszkó, az wdw fonal. az ollóörző pedig egy majdnem tojás alakú nemez, amire franciacsomókból hortenziát bugát próbáltam alakítani:))