2007. máj. 12.


Tegnap este készítettem egy kis cuki tűpárnát, amire már réges-régóta vágytam:)
Nektek is megmutizom, olyan jó hogy mindig zsüriztek:) Főleg hogy mindig nagyon pozitívan:) Így nagy öröm nektek mutogatni! Köszönöm!!!!!!


Nina kérésére leírom, hogy miként festettem az anyagot: Először alaposan köblítettem tiszta vízben, hogy ne legyen benne semmilyen vegyi anyag, és hogy be legyen avatva! Alapos kifacsarás után, egy nylonzsákra simítottam, hogy ne legyen gyűrött, mert akkor márványosabb lesz, és itt most ezt el akartam kerülni, inkább a szívárvány mintát próbáltam elérni:)! Egy tiszta szivacsot benedvesítettem, de alaposan ki is nyomtam, és egy csücskére , egy ecset segítségével, vékony festékréteget vittem fel ,picit beledolgozva a szivacs pórusaiba, majd ezzel a szivaccsal az anyag egy részére amőba :DDD formát dörzsöltem rá! Tulajdonképpen ezt ismételgettem, csak éppen a színeket-helyeket változtattam, illetve kevergésztem, és ügyeltem arra hogy ne maradjanak fehér sávok sehol, addig dörgölgettem az anyagot, míg mindenhová jutott egy kis festék, néha kiöblítettem a szivacsot, hogy újra picit nedvesebb legyen, mert az fontos a pasztel színek elérése miatt, különben sötétebb lesz! A festés után 2 csücsöknél fogva csipesszel kiakasztottam száradni, nem szabad hajtogatni vagy fektetni, mert nyomot, csíkokat hagy, majd vasalóval rögzítettem a színt! Aztán ismét kilötyköltem, csak azért hogy szebben ki tudjam vasalni:) DEKA -textilfesték világos anyagra-c. festéket használtam, kis üvegekben van, és tényleg nem ereszti a színét soha többé! Nagyon egyszerű, és gyors! És nagyon érdekesen olvadnak egybe a színek!

11 megjegyzés:

helen írta...

CSODÁÁÁÁS!!!

katica írta...

gyonyoru ez a tu parna!!! nagyon tetszik!

Cherry írta...

Nagyon tuti lett!!!

Pillle írta...

Hűűűűű! Csoda szép lett! Mindig olyan szupi ötleteid vannak!

Ralina írta...

Húúú, de szép! Én is akaroook! :)))

Rita írta...

Hát ez nagyon jó lett!
Jól látom, hogy te szalaghímezni is tudsz?

judilla írta...

Édes lett nagyon!! Ez a szalaghímzés, gyönyörű:))
Nekem is kellene valami, mert a fehér ágytakaróban folyton elvesztem a tűmet.
Jobban vagy már?

bucilla írta...

Köszi jól vagyok már viszonylag, de ez nem szalaghímzés:) csak perlével vannak francia csomók, meg olyan rózyák amiket az atalie-mintákban használnak! Köszi a dicsérő szavakat lányok!!!

Nina írta...

Betti, egyzserűen fantasztiusan ügyes vagy!! ZSeniális, mennyire szép és kreatív dolgokat alkotsz! Irigyellek :-D
Ez a tűpárna isteni ;) ÉS ez hogy készült? :) Én is akaroooook :-D

bucilla írta...

Elpirulok a sok dicsérettől lányok:) örülök hogy tetszik nektek:)

zsuzsa írta...

Tényleg nagyon szép, és teljesen egyedi!