2007. máj. 28.




Jelentkeztem én is az Évi-féle új kis "Stitch a long" projectbe:) Nagyon tetszik a kis kulcsos sampler, úgyhogy tegnap délután ki is varrtam, valami zweigart vásznat választottam hozzá, aminek nem egyenletesek ugyan a szálai, de pont ettől olyan szép! 1 szállal varrtam, minden lyukba öltve, az egyik legfrisebb saját festésű fonalammal. Nem választottam hozzá másik színt, ezzel varrok rajta minden minta-részt. Jó apróka lesz:)

A héten elkészült a Maryse-féle SAL munkám is, így elkezdtem egy pici francia mintát, bár nem volt túl sok időm rá sajnos. Ennél is a saját fonalaimat használom, tesztelés alatt vannak:D Festettem megint fonalakat, vettem különböző színű festékeket is, meg venus-fonalat is rengeteget. Ebbe folytottam a héten az alkotásvágyamat. Már egész szép kis kollekcióm van, fotót majd később mutatok róluk!Ez pedig a kis francia minta,nagyjából a fele készült el, nem túl nagy,azt még nem tudom mi lesz belőle!

5 megjegyzés:

Renáta írta...

Szia, ez nagyon kedves kis minta:o)

zsuzsa írta...

Újabb szépségek!

judilla írta...

Édesek!!:))
És szépek a fonalak...

zuzu írta...

Szia! Nagyon bájos minták, ilyenkor bánom, hogy mindig nagy munkákba fogok bele. A szépséges festett fonalakról várom a fotókat!

Polly írta...

Szia!

Nagyon jó a kulcsosod a festett fonaladdal :)