2007. máj. 11.

Három napja kínlódom a fogaimmal, úgyhogy túl nagy türelmem nem volt a hímzéshez a fájdalmak miatt:( Szerdán egész nap fájtak, tegnap elmentem délelőtt dokihoz, mindjárt egyet gyökérkezelt, ami be volt durranva, ahhoz nem mert nyúlni, délután vissza kellett mennem szájsebészhez, nna Ő hozzá mert nyúlni! Kettőhöz is! Ma meg én nem merek az arcomhoz nyúlni:( Minimum olyan érzékeny, mintha egy tizenkét menetes boksz meccset küzdöttem volna végig védekezés nélkül:)

Ninától megirigyelve a Sugar Maple anyagait, én is megpróbáltam hasonlót sk! Ez most már egy negyed méternyi anyag darab, egész jó lett!

Hétfőn kaptam csomit, benne érdekes fonalakkal, amit rögtön ki akartam próbálni, így készítettem egy újabb lógócskát. Úgy is mindig elajándékozom őket, így valahogy sosincs elég:) Ez Pure Palette nevű fonallal van varrva,azon belül Soy Silk, hát hogy mitől silk, azt nemtudom, mert tök bolyhos:) kicsit nehéz vele lenvászonra, mert akad, és elég vastag is, és nem is osztott, de szépen fed ettől függetlenül! Van belőle solid, és shadows az első az színátmenetes, és az utóbbi pedig ua az az árnyalat, de erősebb, és nem átmenetes! Véletlenül pont volt itthon szinte ugyanolyan puppets perlém a bojthoz és zsinórhoz:)

Még a előző bejegyzésnél említettem hogy van valami a tarsolyomban, hát most már megmutatom nektek:


Ez tűtartó lesz, de még vennem kell filclapot a belsejébe, de ma valahogy nincs kedvem kimozdulni itthonról:( Majd megmutizom majd belülről is ha kész lesz! Egyébként megint dekorgumi lapot vontam be, és szatén szalagot ragasztottam bele, mindkét oldalába, ez tartja össze a kettől amikor ki van nyitva. És a kis masni, szintén szatén:) és ezzel záródik. Cuki lett, bár nem lett tökéletes a tűzés rajta, de majd legközelebb!!!
Anikó blogjában láttam, hogy ő is nagy keretgyüjtő:) én is lefotóztam neki az enyémek közül párat, ami épp kéznél volt. (Szóval a Tarot nem hazudik!!!)Íme:

3 megjegyzés:

judilla írta...

A lila nem az én színem, de EZ nagyon cukiiiiiii!! Neg az elmaradhatlan lógó is:)))))

Nina írta...

Betti, hűt le sem írod, hogyan festetted az anyagodat? Milyen festék, milyen színek, milyen technika? Vizesen? Szivaccsal? Minden érdekel :-D
Az is, hogy honnn "kapsz" ilyen szép fonalakat :-D Én is akarok kapni :-D

Cherry írta...

Hűűű, be lehet állni a leendő ajándékozottak sorába? Szívesen jelentkezek! :DD