2007. máj. 9.

Az elmúlt héten kevesebb munkánk volt a munkahelyemen, és többször is átlapoztam a katalógusunkat. Nemtudom hogy, de január óta egyszer sem tűnt fel benne az antikolt dombormintás bádogtál, csak most! Rendeltem is belőle egy szettet hamar, mert beleszerettem első látásra:) és már azt is tudtam hogy a nagyba biztosan nem virágot fogok ültetni, hanem inkább tárolóedény lesz belőle. Varrtam bele finom puha bélést, szivacslapot is tettem alá, és most ebben tárolom az épp aktuális hímzésemet, konkrétan a SAL-t! Ez épp az első hétvégi állás amit láttok, nem rohanok vele, csak a vonaton hímeztem de most már alig van belőle valami hátra!Aztán sóvároghatok majd a júniusi minta után:)))




Kis lógattyú készítés nélkül, úgy érzem, nem bírom ki 1-2 hétnél tovább, ismét kellett csinálnom egyet! A kislányom már le is csapott rá:) Most az ő tolltartóját díszíti! Needle Necessities Empress silk fonallal készült, 2 szállal, minden lyukba öltve, egy elég apró vásznon! olyan pici lett, hogy alig bírtam kifordítani! És ami érdekes benne, hogy nincs J betű ebben az abc-ben!!! Fura!!!!! Kéne valami speciális krém, mert úgy akadt a kezembe a selyemszál, állandóan kirántotta a tűből a fonalat, pedig nem is érdes a kezem! A méret végett egy ceruzaelemmel fotóztam a kis mintát! Íme:



Van még valami ami elkészült azóta, de amíg nincs kész a körítés, addig nem akarom megmutatni:) Viszont kész lett múlt csütörtökön a Drawn Thread kép keretezése, elfelejtettem szólni hogy non reflektív üveggel szeretném:( úgyhogy majd kicseréltetem rajta hamarosan! Azzal mégiscsak más:)Nem igaz? Nagyon odavagyok tőle!

6 megjegyzés:

helen írta...

Megyek, átszínezem a blogom sárgára. Illene az elsárgultságomhoz...

Nina írta...

:-D Nem semmi vagy Betti! Szuperszép dolgokat készítesz, mint mindig ;)

judilla írta...

Woww!! Nagyon klassz a tálacskád! Meg a lóggattyúd! Meg a képed!!:)))))
Én is irigykedem...

zsuzsa írta...

Megint jöttél, és mutattál..
Én is elfogadnám mindet!

Timea írta...

szépek nagyon! ügyes vagy!:)))

Ralina írta...

Hogy mik vannak itt! Most látom csak. :) Pedig figyellek rendszeresen és mégis le vagyok maradva. :D Ügyi vagy!