2007. ápr. 30.

nem tűntem el:)

Jó régen jártam errefelé, de azthiszem nem csak nálam ritkultak (az a heti 1) a bejegyzések;) de azért én is tevékenykedtem ! Na nem olyan nagy dolgokat csináltam, inkább csak befejeztem ezt-azt:) Leginkább a SAL- project kötött le, próbáltam anyagot elképzelni hozzá, aztán festeni, aztán meggondoltam magam, persze ekkor már a keretek meg voltak hímezve, akkor lebontottam, akkor újra kezdtemaz anyag festést, kivarrtam a keretekből 3-at, majd rájöttem hogy elszámoltam, akkor újra bontottam, szóval jól el voltam vele, és ma végre kész a 4 keret ismét, jöhet a minta! Úgyhogy ÉLJEN MÁJUS ELSEJE! ÉLJEN a SAL!!! Csak lenne már holnap!
Most mutizom mivé lettek a nemrég elkészült dolgok!
Ezt a kislányom szobájába készítettem, hablapból van a keret, textillel bevonva:

Ez a mi hálószobánkban lóg, ahol a többi piros-szíves (R&P) cuccok is!

Ilyen lett keretezve a Blackbird design minta, üveg nélkül, vatelin alátéttel, picit dudorodik, ami a fotón nem igazán látszik:(



Befejeztem a Drawn Thread-et is szerdán első utam a keretezőhöz vezet majd vele!

Hát ennyi! majd mutizom kerettel is! Meg addigra talán azzal is elkészülök, amit nemrég kezdtem, és a változatosság kedvéért egy szív alakú minta:)

7 megjegyzés:

helen írta...

Mindegyik csodás, de a DT főleg az... Ez a minta olyan édes a sok kidolgozott részletével...

Névtelen írta...

Nagyon szépek! Hogy csináltad ilyen gyönyörű ducira a szives lógókát?
Timi/pillle

Rita írta...

Nagyon-nagyon szépek! Gratula!

bucilla írta...

Köszi:) Timi! csak tömtem, és tömtem, amíg ilyen szép kövér lett:DD alig bírtam utána összeöltögetni!

annaitto írta...

Nagyon szépek a munkáid, mindegyiknek tudnék helyet találni nálam is :)

judilla írta...

Milyen szépeket alkottál!! Elfogadnám mindet...
Gratula!:))

Ralina írta...

Ennyi szépséget! Jó nézegetni őket. :)