2007. ápr. 15.

Most hogy ilyen klassz az idő, kihagyhatatlan volt pár dolgot elvégezni a kertben. Na nem vagyok oda túlzottan a kert túrásért, legfőképpen, hogy ilyenkor sokkal kevesebb idő jut más kedves elfoglaltságomra;) De hát ez van! De jó lenne megint itthon dolgozni! Valahogy sokkal több mindenre jutott idő. Azért persze szeretem a kertet is, csak inkább a rá fordított idővel van a baj, vagy a túl kevés szabadidővel:(

Jelentkeztem én is a SAL projectbe, Judit barátosnémmal együtt, és már nagyon várom hogy elkezdjük! A fonalakat most veszem meg a héten, nem vagyok hajlandó dmc-ből átváltani őket, mert tegnap kipróbáltam egy vásznon 1 szállal, és venust is és dmc-t is használtam benne, és úgy látom hogy a dmc picit vaskosabb mint a venus, márpedig eldöntöttem hogy én a lehető legapróbbra akarom varrni a mintát, nehogy túl nagy legyen! A vásznat én fogom befesteni hozzá, még nemtudom milyen színűre, de tegnap khaki zöldet csináltam, és nagyon jól vissza adja a színeket, de a SAL-t sokkal világosabbra fogom csinálni!


4 megjegyzés:

amotae írta...

Ezt a keki színt mivel festetted?

bucilla írta...

Hagyományos ruhafestékkel csináltam:)

Ralina írta...

Szép színe lett, nem csak az anyagnak a hímzés is mutatós rajta.

zsuzsa írta...

Néha jössz, és egy csomó dolgot mutatsz! Nagyon szépek!