2007. márc. 31.

Régóta terveztem hogy egyszer én is kipróbálom a textilfestésnek eme kevésbé rendhagyónak mondható módját, amit nemrég Judilla és Ralina blogján láttam. Láttam már gyárilag ilyenre festett aidát is, de az annyira nem fogott meg . Festettem már vásznat én is, különböző természetes anyagokkal, mint tea, meg kávé, stb. De az nem volt olyan színkavalkád, mint amit ezekkel a festékekkel lehet elérni. Annyira tetszik ahogy a színek olyan szívárványszerű átmenetet képezve egymásba olvadnak, és oly hihetetlen árnyalatok jönnek létre, amire nem is számít az ember! Csupa meglepetés:)




Eléggé intenzív színeket vettem elő, valami tavasz hangulattól vezérelve, hogy jó nagy kontrasztokat hozzanak létre. Van itthon jóféle pamut hímzővásznom, amiből kis 15X15-ös anyagdarabkákat vágtam, ezeket festettem be. (A fotón sötétebb mint valójában)
Ilyenek lettek:










A színátmenet-mániám itt nem ér véget, rendeltünk Amotae-vel fonalakat, ami hasonló technikával készülhet . Ezek most visszafogottabb színek ugyan, de nagyon szépek. 20 yard hosszúak, így nem kell annyira spórolnom velük:) Általában azért nem használom őket, hogy nehogy elfogyjanak!








A különleges színek után pedig jöjjenek a különleges öltések:D


Véletlenül akadtam rá egy Dawn Thread mintára még tavaly, bár szörnyű minőségben volt scannelve, én kinyomtattam lesz ami lesz alapon, aztán jól meg is feledkeztem róla, és a szekrényben landolt szegény a többi hasonló sorsú nyomtatásaimhoz hasonlóan.


Nézegettem a Victoria Samplereket Zsuzsa shopjában, mert mióta megláttam kivarrva a Friendship sampler-ét, nagyon odavagyok az efféle finomságokért (is)! Zárójelben jegyezném meg, hogy a Bent Creek-em ismét pihenget:( Mert most valahogy inkább ezekre kívántam rá. Még vasárnap este, amikor is alkotói válságban voltam, elővettem a mappát a mintákkal, megláttam ezt a DT -t, amitől azonnal elmúlt :D A hozzá szükséges fonalakat a készletemből válogattam össze, mert ami a kitben eredetileg van, arról még nem is hallottam. Egy szállal varrom, vegyesen Pamut, és Marlit fonalakkal mert abból még alig-alig van itthon készletem, de ehhez pont elegendő így hogy keverve használom őket. Most az egyharmadánál tartok, és nemsokára ahhoz a blokkhoz érek, ahol sokféle öltést kell majd használni:) nagyon izgi, és nagyon tetszik, de nagyon kell figyelni!



5 megjegyzés:

judilla írta...

Nagyon szupereket festettél!! Dögösek, csajosak:)) A fonalaktól pedig teljesen elájultam.. Gyönyörűek!! Nagyon szeretnék én is ilyeneket. A samplerod is klassz lesz:))

Nina írta...

Betti, milyen ügyes vagy! Asszem lassan én is feltankolok festékekkel és ismét festek :-D Bár hímezni nem lesz iőm, lassan tényleg, brutális 3 hónap vár rám, munka meg sulik meg egyebek miatt. De legalább anyagom lesz :-D
A fonalaid annyira csodásak, hogy sajnálom, hogy nem rendelhettem veletek, ha szóltál volna, biztosan kérek én is :)
Megírnád, honnan rendeltél? :)

Ralina írta...

Hú, de jó kis cuccaid vannak! ;) És milyen jól halad az új munkád! :)))

Cherry írta...

Hu Betti ez nagyon szuper kis minta. Es a fonalaid is gyönyörűek!

bucilla írta...

Köszi csajok:)