2007. márc. 17.

Úgy látszik a freeblog engem sem kedvel mostanság:( még a blogomat sem tudom valamiért megnyitni ma! Hirtelen felindulásból átköltöztem ide, hátha ezzel könnyebben boldogulok. Készen lett az új gép, így több időm lesz a blogra is talán! Az elmúlt napokban próbáltam rendszerezni a mintáimat, de azthiszem ez leginkább egy ötéves tervre hasonlít előreláthatólag:) majd mindennap csinálgattam egy picit, de kb az 1 %-nál tartok csak. A kézzel fogható dolgokkal valahogy könnyebben boldogulok mint a virtuálisokkal. Hiába.....alapvetően manuális tipus vagyok:D


Persze éltem a hobbimnak is az elmúlt két napban, befejeztem a hónapok sorát a BC-nek, nemsokára kész a bordür is rajta.


A noteszkámat is készre csináltam, Ralina volt olyan drága, hogy időt nem sajnálva tervezett nekem rózsabimbókat, naná hogy az díszíti a borítót! Annyira édes lett! Köszönöm neked mégegyszer Ralina!!!


És a héten megérkeztek a kézzel festett fonalaim is amerikából, ugyan három hétig tartott, de 2,65 dolcsi volt a postaköltség a 25 db-ra. Szerintem marha olcsó volt, és annyira odavagyok a gyönyörűségtől a sok színes fonalat nézve:) el sem akarom pakolni őket, naphosszat bámulom csak, úgyhogy a többit is elővettem, és lefotóztam őket hogy más is gyönyörködhessen bennük:) bár a fotón más picit a színük mint élőben, de azért így is szépek nagyon ugyi?




7 megjegyzés:

judilla írta...

Nagyon szép lett a füzetkéd!! Ügyi vagy:)))))))Nekem egy 3-as szettem van: 1 füzetke, 1 tépőspapír-tartó és 1 ceruzatartó. Nekem azzal kellene valamit ilyesmit kezdenem.
A fonalaidat kicsit irigylem.:))

Timea írta...

helyes lett a borító, szuper Ralina rózsabimbója;o), szépségesek a fonalak is, majd ugye a BCt is mutatod?;o)

Nina írta...

Gyönyörű lett a noteszkéd :)
És azok a fonalak...! Mondd, melyik oldalon lehet ilyeneket rendelni? Segítenél egy linkkel?

Nina

bucilla írta...

Köszi csajok! Nina! ebay-ről rendeltem őket:)

Ralina írta...

Helyes lett a szivecske. Nem sajnáltad a rózsabimbókat! :))) Azt gondoltam lesz egy átfutó szál keresztben, ahogy az anyagon. Tetszik a hozzáköltés. ;) Mégegyszer szívesen.
A fonalakért meg irigykedem. Milyen fajták ezek a kártyásak? Talán Sampler... meg?

bucilla írta...

Ralina! a képen balról a fonalak weeks dye works, Leahs overdyed, és a macis kártyás pedig Carries creation! és most van úton pár darab needle necessities fonal, majd azt is lefotózom ha ideér:)))

Névtelen írta...

Végre eljutottam az oldaladra:) Szégyen szemre ilyen sokára:( Nagyon sok dolgot ismertem fel a munkáidból na meg persze sok szépséget nem:Nagyon ügyes vagy de ezt mindig is tudtuk:) csókollak Duncilla