2007. márc. 24.

Ami az alkotóvágyamat illeti, ez a hét igencsak szegényesen telt nekem:( pontosabban nem a vágyaimmal volt a baj, inkább a hozzáállással azthiszem. Túl fáradtnak éreztem magam minden este ahhoz hogy elővegyem a Bent Creek naptáramat, hogy végre nekiálljak a bordürjének, mert hó végéig be szeretném fejezni. Legalábbis ez lenne a kitűzött cél márciusra elsősorban .

A vonaton azért öltögettem néha, meg persze nem is igazán tudtam megállni hogy ne kezdjek valamit az új fonalakkal, úgyhogy egy JBW szívecskét (ami igen picurka) készítettem a Weeks Dye Works -Love színű fonalával, stílusosan;) Lányom már le is stoppolta magának, úgyhogy azzal már nincs gond hogy hová is tegyem:D Csak valami keret kéne hozzá, mert ezek a fonalak nem tartják annyira a színüket, és így mindenképp üveg mögé szeretném tenni, hogy ne kelljen mosni. Bár én mindent kimosok mikor elkészül, ezzel is azt tettem, de előtte sós-ecetes keverékbe áztattam pár órát, hogy ezzel fixáljam a színt, azért eresztette egy pindurkát, de szerencsére nem fogta meg az anyagot.

Nagyon szeretem a szív alakú mintákat, meg a madáretetőket, meg sok minden mást is, de nagyon megfogott egy cuki kis Isabel Vautier minta, amit egy kedves amerikai hölgy küldött nekem a minap. Dekiderült hogy kifogytam a szép eredeti piros fonalakból:( melírozottal meg nam akartam varrni, valahogy nem tudtam elképzelni azzal. Én mióta üzletben dolgozom, egyáltalán nem jutok el semmilyen kézimunka boltba , azthiszem csak emiatt eshetett ez meg velem:D
Még jó hogy Judit barátnőm pont ilyenbe dolgozik, és mindig a segítségemre siet:) Úgyhogy meghozta nekem a legszebb pirosakat a DMC-ből. Szerintem nekik vannak a legszebb pirosai!
Kaptam még tőle nagyon klassz vásznat is, olyan törtfehéret, jó sűrű szövésűt, úgyhogy már semmi sem állíthatott meg a tervemben;)





6 megjegyzés:

judilla írta...

Helyesek lettek:))

Cherry írta...

Szia, az új oldaladon is. :)Nekem is nagyon tetszik mindkét szivecske!

ityamom írta...

Nagyon szépek az új szívecskék :-)
Lassan mindenki ideköltözik:-)

A BC naptárnak meg elkérhetném a mintáját?

bucilla írta...

Persze Rita! küldöm hamarosan;)

Mimi írta...

Szia!

Mi nem ismerjük egymást, remélem, hogy azt kell mondanom, még :)
Épp a páromnak kerestem kiegészítő ajándékhoz karácsonyra szivecske mintát, amikor megleltem a blogodat. Gyönyörűek a szivecskéid, beleszerettem mindegyikbe. És azok az ollók! Mesések :)

Üdvözlettel:
Bori

陳珊妮sammi írta...

cool!very creative!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色